![]() |
du har bara delvis fel där...
Citat:
|
Wohooooo, bara någon dag kvar :drool:
|
Lite info.
Citat:
Dessa rutter kommer dock att finnas på Downloads här på forumet. Änså länge har vi marmar som bygger Älvängen området , senare till Trollhättan?) Någon mer som vill eller har byggt nåt i Västsverige ( från Strömstad ner till Malmö). |
En liten önskan där när de gäller bygget av västkusten´s banor. Gör dom om möjligt fogbara. D.v.s så man kan sätta ihop alla banor till en enda stor västkustbana :D
Sen ska de läggas AI tåg med tidtabeller :drool: :drool: Önskar man kunde hjälpa till, men jag har inte alls byggt något IRL liknande i spår form så jag vet inte ens vad man fixar kartor m.m. Jag är ju pedant så de skulle bli någorlunda exakt på metern :D Skoj och se vinterbanan, har ju redan beställt den :D |
Citat:
Lite info nu: Vi bygger sakta men säkert nu har vi inte hunnit att bygga på 2 dagar eftersom vi medverkar i en komedi film, men i dag blir de lite byggande :grin: |
Ja, denna vintern som gick kan de inte varit lätt och köra spårvagn i göteborg. De brukar ju mest regna här på västkusten annars. Så vi får hoppas lite parameters gör de hårdare och köra på vintern än sommaren på banan :D en liten snödriva här och där t ex. som måste tas bort innan man kan köra vidare. De finns väl underhålls vagnar som kör runt och håller koll på saker ibland?
|
Citat:
Byggstatus: I går byggdes Tynnered nästan klart, nu är de bara lite små fix runt om i GBG och lite mera jobb vid Stenabåts terminalen vid Masthugget & Stigbergstorget området. Hamnen och kajkanterna börjar ta form nu med, några Älvsnabbs stationer placerades ut i går med. :grin: |
Är tur auran inte lagt in parameters så vagnar/lok kan gå sönder med andra ord.
|
Stena-Line
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Bild:3 är från Sahlgrenskaområdet, I bakgrunden ser man Guldhedstornet. PS:Om nån vet: Är de någon som känner till några passande stora fartyg/ passagar båtar som kan liknas vid Stenalines? |
Snyggt!!:drool:
|
Tackar men om jag säger så här .. de är bara början på underverk, jag har inte visat riktigt allt , mkt kommer man att kunna se på den nya trailern som snart ska göras för PT GBG rutten. ... :Fnissa::grin:
På söndag fortsätter bygget vid DK Terminalen, sedan ner mot Saltholmen |
Hur länge dröjer de innan vi förhandsbokare får skivan, vill inte jaga på men vill gärna veta i fall något blir fel. T ex snigelposten slarvar bort den.
|
Jag fick då mitt ex idag och nu laddar jag ner från DLS och installerar in till Trainz för fulla muggar. mvh Johnny
|
Citat:
Så om du förhandsbokat vet du vad som gäller hehe sen så är de max 2dagar de dröjer med posten, sen e de bara tuta.. förlåt..ge utsignal ( plinga på Spårvagnsspårket) å köra.. Om du har mera personliga frågor eller nåt du vill veta om rutten eller Boka rutten vi har några ex. kvar.. så gör du de på www.projektgoteborg.com Ha de gött, i dag börjar sommarlovet för de flesta :tumme_upp: |
Exempel på en bra dator system
1 bifogad(e) fil(er)
Exempel på en bra dator =) som klarar banan som är mega stor utan lagg
//Credits och tillåtelse från/till Johnny. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:35. |