![]() |
|
stilig
ja det går unna, du er flink spå på, mange fine bilder
gled meg masse til å kjøre på denne nye opgraderingen til trondheim, starte fra stavanger om morgene å rulle inn på trondheim en gang utpå kvelden :-) gøyt med tog sim ja å når vbsr kom ble msts noe helt annet, mye gøyere, vbsr er den beste ruten men kan være eg syns det for eg er norsk å har alltid budd i norge å tatt mye tog til oslo å stavager å gardermoen, så en så lenge så koser eg meg med oslo-drammen med nsb flirt dette blir en kanon rute så sier igjen, en veldig bra jobb dere gjør, veldig flinke dere e:tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::applad: |
Er det noen som har disse filene eller vet hvor jeg kan finne dem.
wp_stoss8.wav og wp_stoss9.wav |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Oppdal St.425km fra Oslo S.
Her er noen bilder. |
Meget meget bra :tumme_upp::tumme_upp:
Ca 120 km igjen :tumme_upp::tumme_upp: |
Så blir det Fagerhaug, Ulsberg, Berkåk + stedet med Norges mest berømte wienerbrød: Støren
Orkla bru på km 452,27 er ca 60 meter høy! |
Jättesnyggt! :)
|
gøyt
steike fett for noen fine bilder, dette blir en kjempe fin rute, ikke lenge igjen no så ska man pynte å odne, ja dette gleder vi oss til, blir gøyt å kjøre oslo - trondheim å hvis man har go tid så ar man, stavanger -kristiansand-oslo-trondheim:-)
|
hallaien
går da annn å spørre når du trur sånn ca ruten er ferdig til nedlasting??? eg antar det ikke blir i påsken, men kankje før sommerferien kankje, sorry eg maser men har bare såå lyst å kjøre, oslo-trondheim
jaja ønske alle her i denna tråden en riktig god påske:) stå på dere gjør en bra jobb dere e flinke :tumme_upp::tumme_upp::applad::applad::applad: |
2 bifogad(e) fil(er)
Her er noen nye bilder med de nye objektene for stasjon på Fokstua.
Blir litt roligere med byggingen en stund fremover. Så noen nedlasting blir nok ikke før ut på høsten. |
takk for svar
jaja de som venter på noe gått venter ikke forgjeves, å mens man venter så kose vi oss med mange tøffe bilder fra byggingen å gler oss mer å mer, i går kom eg tilbake til oslo s på trollhattan så i ettermidag setter eg kursen mot stavanger i vbsr,
ønsker deg en god bygging videre, du er veldig flink, eg er tolmodig så at det tar lang tid det kjønner eg godt kos deg med videre bygging mot trondheim å det er ingen hast :applad::applad::applad: |
Citat:
Kos deg og nyt sommeren :grin: Vi har noe godt å se frem til senhøstes :grin: |
Hei dette ble bra. Fint med byggninger lik som i virkeligheten.:grin::tumme_upp::applad:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:21. |