Citat:
Det går bra att skicka den till mig via PM. |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag delar gärna med mej, men vill inte trampa någon på tårna och gå händelserna i förväg. -------------------------------------------- Efter många års intensiv tjänstgöring, med eftersatt underhåll utvändigt, är F1200 på väg till skönhetskliniken för en behövlig rekonditionering, där man ska sanare sot, damm, oljer mm, och återställa den ursprungliga finishen på kroppen (och hjulen mm). Lan: Hoppas att det vart nog "sketet" :D. Fick hålla igen lite grann, så att inte alla detaljer skulle gå förlorade. Nu åker man väl på stryk av Korven, men jag skyller på dej, hehe. |
Citat:
Ser ut som en variant till, innan den första är släppt. Du kan inte knycka och kopiera första ettan ur 1200 och klistra över sista nollan, så att vi får 1201. |
Citat:
det kanske kan få tyst på "svartlokskallarna" när man ser vad man kan "mörka" ner en "blånderad" skönhet till! Vill du ha orginaltexturerna i nåt format så hör av dig! |
Kom att tänka på en sak. Dina ommålningar skulle nog passa våra bröder i Danmark. Vi sålde ju F-maskinerna till danskarna som sedan byggde om dom till högerstyrning och dessutom egna lok, alla svartmålade. E-loken, som dom littererades i Danmark var mäkta folkkära, och till och med gamle kung Fredrik IV önskade bli dragen i ett tåg som drogs av ett E-lok vid sin begravning, och blev så.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Kanske går att kuckla till något när det börjar bli dags att släppa loket. Några fler Benganbilder-tåg som oxå förhoppningsvis kommer att släppas snart. |
2 bifogad(e) fil(er)
Två gammla kämpar, Da 820 & 828.
|
Stiligt, Ekan.
Det blir så förbaskat snyggt, när fönstrena framträder sådär. På sådana här ommålningar, så kan väl inte texture-mästaren själv (Janne) slå ner på ommålningarna. Speciellt inte, när screenshoten kommer från ditt bygge och när det ser ut som riktiga kort på dom, ute i det sköna.:tumme_upp::applad: |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt!!:applad::applad:
Visar en bild på ett tåg som åker förbi en nedlagt station:tumme_upp: |
Citat:
|
Lite svensk ånga.
6 bifogad(e) fil(er)
Lite svensk ånga med Lennarts ånglok och vagnar + Tufftuffs ånglok med korvens vagnar.
Sen en till närbild på skylten, fast Lennart redan har vissat en bild. Så att Hawk, blir mer sugen på Trainz. |
Bengan,
snygga bilder! Men de två sista på F1200 saknar hjul - du är betatestare, rapportera till mig! Det är väl en "outsideview" innifrån hytten och då borde hjulen vara där. Skall kolla själv men kommer du på nåt så mejla mig! Den svenska ångloksparken växer till sig, minsann. Om nu Sealpower kan krångla sig ur ramverket så har vi väl snart en ståtlig S-maskin på spåret. Min "lilla älskning" J-loket och Farsans favorit N-icklas och brorsans Ke-lok kan kanske bli verklighet nån gång. Skall sälja av mina modelljärnvägsgrejor - Trainz är ju mycket roligare och bättre för ekonomin. |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Men du behöver inte oroa dig. Felet ligger inte hos F-loket. Har stöt på det här problemet några gånger med andra lok och vagnar också. Att grejerna inte har hunnit bli synliga direkt, när jag har hoppat från olika vinklar hit och dit. Kan ha att göra med, att jag har haft rätt mycket igång samtidigt på burken i bakgrunden eller p.g.a. att jag rensar för fullt i Trainz och databasen inte har fått reparerats ordentligt. EDIT: Hjulen är där Lennart, så du kan koppla av under semestern. |
Hej:)
Riktigt sköna bilder, lockar till köp av senaste TRS :tumupp: |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
(TGOJ 43'an är inte 100 klar) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:34. |