![]() |
Igår fick jag(24):
TRS2006. 500kr av mormor och morfar och 300kr av farmor. Kortlek. Nån magnet sak. Ett radiostyrd fordon(kan gå på nästan allting). Idag fick jag(25): En bok. Godis. 300kr av mormor,morfar plus 10000kr och mina föräldrar fick 50000kr var. (26): En tröja. |
Citat:
|
Citat:
Japp det får jag:o |
Jag fick TRS 2006 och 18 wheels of steel across america
|
Är inte så materiell av mig, så jag fick INGENTING förutom lite choklad av min syster...
Konstigt va??? |
Citat:
har dom vúnnit på bingolotto, eller?? Tänk vad många svältande barn i Afrika dessa pengar skulle kunna räckt till! |
Citat:
|
Ja fick:
En DVD läsare (den förra gick sönder i somras.) Trisslotter. Pengar sammanlagt 1100kr. Tomma DVD skivor. 100kr till telen. Och en kalender för år 2006 med flyg och helikoptrar. Har även en kalender med tåg bilder för nästa år, som ja köpte nere i Schweiz i somras :) Sen har jag även fått en hel del saker under året. PS.fyller även år om ett par dagar, blir säkert mer saker/prylar då. God fortsättning på er! |
Många snälla barn här tydligen :D
Själv fick man rätt mycket ifrån önskelistan i år, många DVD filmer och godis med andra ord... DVD: Världarnas Krig, Mr & Mrs Smith, Shania Twain live, Team America! :D Musik CD: Mark Knopfler - Best of 2cd, Mariah Carey - Emancipation of Mimi + DVD videos. Spel: Battlefield 2: Special Forces expansion. Tomma DVD's och fodral. Lakanset. Kalsonger... Nån pik kanske? T-shirts Hygienartiklar... en till pik??? GODIS i MASSOR!!! Disktrasa... men va f...?!? Samt nåt annat mjukt paket :p |
Ja fick bland annat Kiruna-Narvik från förarplats (LEG video) och Svenska person och motorvagnar plus supplement.
|
Citat:
Ja det var väl ung som jag då... Ok jag får en yuppienalle, men det är bara för att andra hälften skall köpa en ny och då fick man en på köpet.... Sen fick jag ju ett julkort där det stod att de hade satt in 500:- till Cancerfonden, jag värderar den julklappen högt :) Så det här med julklappar och sådant det överlåter jag till barnen... Sen den bästa julklappen jag kan få är att Malmö FF vinner SM-Guldet 2006... MVH Kenneth |
Citat:
Bättre att ge pengar till dom som verkligen behöver det... :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:42. |