![]() |
Kan man ladda ner C20 NGN stans!!
|
Citat:
annars kan en liten sökning i sökfunktionen vara till stor hjälp, med lite tålamod går allt (nästan) |
Citat:
Depån har även hjulsvarv för t-banetåg. T-banetågen på linje 18 vänder vid Alvik genom att köra ner till vändbryggorna vid depån och sedan upp till stationen igen. I övrigt har inte tunnelbanan något med Brommahallen att göra. |
Gör ett nytt försök efter att...
1 bifogad(e) fil(er)
ha hittat Stockholms tunnelbana i My content och tog bort dom som hette Norsborg-Ropsten och den tidigare CDP filen med namnet Stockholms tunnelbana, hoppas att det fungerar nu då. Mvh Johnny Nilsson
|
Funkar strålande nu!:tumupp:
|
Ja, jag förstod det...
för jag hade dessutom inte tagit med alla delar som skulle med bara tomma rutten förrut, men denna gången tog jag med tåget, rutten och sessionen och då blev det nog rätt. Kul att höra att någon utom jag fått igång den.
Mvh Johnny Nilsson |
Kan någon säga hur man instellerar C20:an Jag vill så gärna köra den men får
"Missing-sakerna" Kan någon hjälpa mig med att inte få "missingarna" när jag instellerar om den!! Förstår ni!!?? |
Citat:
KUID 58843:53003 kolla på dls |
Citat:
//Lars S |
HEj! Alla tåg står i vällingby depån och jag kan inte köra upp de!!???
|
Oj då, ja du hehe, om jag säger så här, det var så längesen jag byggde denna tunnelbana och även längesen jag hade den installerad på datorn, numera kör jag mest Svoyagers tunnelbana V2.0 som är mycket mera detaljerad och verklighetstrogen minst sagt. mvh Johnny
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44. |