![]() |
Jag fick igång spelet tillslut, och måste säga: Detta var det sämsta spel jag har kört på länge. :(
|
Citat:
Jag körde det och gillar konceptet men saknar hyttvyn, man ser inte hur man kör knappt. Sen så känns det väldigt "usa" och tråkiga miljöer. Jag är inte förvånad eftersom SCS bara kommer ut med ganska dåligt genomförda spel vare sig man kör lastbil eller buss...:( |
"SCS har alltid när de gjort spel använt sig av fullversioner till demon, den enda skillnaden är som nämndes innan att spelet kan köras i max 1 timme innan det tar slut..."
Verkar skumt att det skulle vara hela spelet!? 61 MB!!!!!! Lite lite tycker jag! |
Citat:
Så Olaf har rätt... Spelet i sig är som tidigare sagts en besvikelse för mig och några till, en del tycker det är bra. |
Sorry...hjärnsläpp. Kollade inte hur stort det var (installerat), innan jag lät käften glappa!
|
Citat:
Undrar Bengt |
Tyvärr så vart ju Busdriver en besvikelse för dom buss fans som finns runtom i världen eftersom spel upplägget är mer av arkade typ.
Men ett litet ljus i mörkret är att en av våra medlemmar håller på att jobba med ett mod till detta spel. En svensk kille som kallar sig för Soilder håller på med ett projekt till Busdriver men än så länge är det oklart när denna mod blir klar. Detta är den sista informationen som han postade på TruckPol idag. Screens of the mod will be released soon, but it's still some problems i have to fix, so i cant give u any specific date about the screens. The mod will include: * Mouse Support. * New Asphalt Textures. *Longer, And More Realistic Routes. * Dash View. * Smoother Brake Time. * New Sounds. * Maybe New Buses. * A New Big Map. * More Traffic. It may be that i have forgot something in the list, then i will update it ;) This mod will take time to do, but i will do my best for a quick release. I have my job on the day to, so i have to stay up half of the nights, just to have it done in time :) Thanks for all you're positive responses, i really appreciate it. |
Trevligt att höra.
Jag tycker bara det är otroligt tråkigt att inte SCS kunde ha lagt in dessa funktioner från början utan att det måste till utomstående för att få till ett riktigt bra spel. Hälsar Bengt |
Hej. Har samma problem med att det hänger sig när jag ska starta. Klickar på ikonen men sen stannar allt upp kan inte klicka på nåt. Har uppdaterat både DX och uppdaterat display driv rutinerna. för dom vanlig drivrutinerna finns inte än vad jag hittat till ati radeon x1800. skulle gärna vilja prova det innan jag säger mitt. tack på förhand
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:07. |