![]() |
Tack så mkt, jga ska börja med en till station på banan i kväll , jag återkommer med bilder senare ;)
|
hej , här kommer fler bilder från min bana , bilden kommer från det nya stations området på banan som fortfarande inte har något namn , ge gärna förslag
|
hej här kommer några bilder från banan , dom kommer i blandad ordning o visar bangården som jag byggde igår , ni får gärna ge förslag på vad den kan heta:)
|
här kommer en till
|
hej jag lägger upp en till bild från banan;) det är ett omlett godståg som kulle tagit stambanan men pga arbete så fick det drass avv två tgoj t 43:or hoppas ni gillar den
|
Hallå!
Det där ser bra ut tycker jag. Kul att mina vagnar kommer till användning. :) Lycka till med fortsättningen. mvh .... Mats |
Citat:
Tack så mycket, här kommer några fler bilder från banan, det är från den nya modulen som bara är ängar o ett rakt spår tvärs över men den e fin ändå tycker jag , säg gärna vad ni tycker, o jag hoppas ni tycker att det ser ut som skåne:) |
hehe här kommer en till , fick inte med den pga gränsen på uppladning ;)
|
Dåliga nyheter!!!
Arbetet på banan kommer nu ta stop ett tag pga att jag på måndag åker till linköping för att operera mig o jag vet inte när jag kommer tillbaks från detta , men det fins ju alltid en ljus sida , jag får tid att få insipiration o lust att fortsättabygga på banan , men fram tills på måndag så tar jag ldeigt från dummburken:) ;)
|
Citat:
|
hej igen, nu ska jag ju snart ibäg så nu så e detta antagligen sista bilden från bygget på ett litet tag men men , jag hitatde dena lila detalj när jag surfade inan o jag tycker att den e så cool at ni bara måste se den , jag har satt ut den på ett flertal ställen där man ska parkera lok o vagnar så som Y1:an på bilden ;) den kommer i den liggande versionen o i en upphängd version med ;)
|
Snyggt v10...
Synd att jag inte har ST04/05 så att man kan ha spåren med mera... Ser också ut att du har en bugg/fel i ditt trainz lr i din data så att det blir en sån där lång rand ovanför på bilderna. |
nej det är ingen bug . det blir så när jag öppnar mina screenshots i photo editor :(
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:07. |