Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Landskapsdesign - Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Min Nya bana (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=16412)

Marcus Gustavsson 2007-06-24 18:30

Tack så mkt, jga ska börja med en till station på banan i kväll , jag återkommer med bilder senare ;)

Marcus Gustavsson 2007-06-25 00:23

hej , här kommer fler bilder från min bana , bilden kommer från det nya stations området på banan som fortfarande inte har något namn , ge gärna förslag

Marcus Gustavsson 2007-06-25 14:43

hej här kommer några bilder från banan , dom kommer i blandad ordning o visar bangården som jag byggde igår , ni får gärna ge förslag på vad den kan heta:)

Marcus Gustavsson 2007-06-25 14:44

här kommer en till

Marcus Gustavsson 2007-06-25 17:52

hej jag lägger upp en till bild från banan;) det är ett omlett godståg som kulle tagit stambanan men pga arbete så fick det drass avv två tgoj t 43:or hoppas ni gillar den

MatsH 2007-06-25 22:09

Hallå!
Det där ser bra ut tycker jag. Kul att mina vagnar kommer till användning. :)
Lycka till med fortsättningen.
mvh .... Mats

Marcus Gustavsson 2007-06-25 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av MatsH
Hallå!
Det där ser bra ut tycker jag. Kul att mina vagnar kommer till användning. :)
Lycka till med fortsättningen.
mvh .... Mats

Tack så mycket, här kommer några fler bilder från banan, det är från den nya modulen som bara är ängar o ett rakt spår tvärs över men den e fin ändå tycker jag , säg gärna vad ni tycker, o jag hoppas ni tycker att det ser ut som skåne:)

Marcus Gustavsson 2007-06-25 22:15

hehe här kommer en till , fick inte med den pga gränsen på uppladning ;)

Marcus Gustavsson 2007-06-27 00:29

Dåliga nyheter!!!

Arbetet på banan kommer nu ta stop ett tag pga att jag på måndag åker till linköping för att operera mig o jag vet inte när jag kommer tillbaks från detta , men det fins ju alltid en ljus sida , jag får tid att få insipiration o lust att fortsättabygga på banan , men fram tills på måndag så tar jag ldeigt från dummburken:) ;)

Sparkfot 2007-06-27 00:59

Citat:

Ursprungligen postat av v10
Arbetet på banan kommer nu ta stop ett tag pga att jag på måndag åker till linköping för att operera mig o jag vet inte när jag kommer tillbaks från detta , men det fins ju alltid en ljus sida , jag får tid att få insipiration o lust att fortsättabygga på banan , men fram tills på måndag så tar jag ldeigt från dummburken:) ;)

Hoppas operationen och ditt arbete går fortsatt bra då!:tumupp:

Marcus Gustavsson 2007-06-29 01:10

hej igen, nu ska jag ju snart ibäg så nu så e detta antagligen sista bilden från bygget på ett litet tag men men , jag hitatde dena lila detalj när jag surfade inan o jag tycker att den e så cool at ni bara måste se den , jag har satt ut den på ett flertal ställen där man ska parkera lok o vagnar så som Y1:an på bilden ;) den kommer i den liggande versionen o i en upphängd version med ;)

Affe 2007-06-30 00:48

Snyggt v10...
Synd att jag inte har ST04/05 så att man kan ha spåren med mera...
Ser också ut att du har en bugg/fel i ditt trainz lr i din data så att det blir en sån där lång rand ovanför på bilderna.

Marcus Gustavsson 2007-06-30 22:34

nej det är ingen bug . det blir så när jag öppnar mina screenshots i photo editor :(

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:07.