![]() |
Citat:
Viktigt! Läs read me filen. |
Citat:
Börja med landskpaet och spåren istället först! Signaler och vägskydd är det ABSOLUT SISTA man skall lägga in i en modifierad rutt. RTFM känns det igen??? |
Lägger Det åt sidan ett tag. Kommer nog igång inom kort. Rutt (ursäkta Utrycket) Jäven nekar ju allt fast jag gör som det står i Readme filerna!
|
Vart får jag tag i Scale Rail.
Tacksam för väldigt snabbt svar. |
Här en länk: http://www.3dtrains.com/
Ni måste regga eder. Var vänlig och använd Sökfunktionen här på Forumet i Första hand eller Googles på nätet. LÄS readme som medföljer dom filer ni laddar ner, det är inte för skojs skull dom är skrivna. Mvh. Traingoal |
Vad ska man skriv här:Union Pacific Rail Road
Please type in 4-character initials for this railroad.? är inte så bra på utlänsk järnväg. |
Citat:
:rolleyes: |
Hitta den men nu är det Reggen jag har problem med. Det är med: Union Pacific Rail Road
Please type in 4-character initials for this railroad. Samma som ovan. Snabbt svar tack. |
UPRR kanske är en bra gissning? :rolleyes:
|
Tack så mycket. Satt och testa bnsf och amtrak.
|
Jag och min engelska!!!!!. Det är förmycket i readme filen så kan nån förklara hur jag ska lägga tsection.dat och FILE_ID.DIZ filen.
Tacksam för snabbt svar. |
Börja att tala om vad det gäller! Är det readme till en rutt eller scale rail eller vad????
Filen tsection.dat ska iallafall in i GLOBAL mappen i Train Simulator mappen. Se alltid till att ha den senaste filen (tror det är build 38 nu!?). Om du inte vet vilken build du har, kan du öppna tsection.dat med Wordpad och kolla... |
Scale Rail.
|
Citat:
Citat:
Tanken med en FAQ är precis som det låter... Vanliga frågor om ScaleRail. På svenska till o med... :) Läs den i lugn o ro, så trillar det nog på plats med ScaleRail. :tumupp: Lycka till! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:11. |