![]() |
Citat:
|
Det verkar krångligt att behöva resa sig och så. Kunde man inte ha en vanlig backspegel eller en monitor istället?
|
Citat:
Bönan: Det är inte krångligare än att resa sig från en vanlig stol och gå fram till dörren. |
Väder
Nån som vet om man kan ändra vänder i Trs elr Svoyagers tunnelbana?
Om det går, så hur? |
Du kan ändra väder genom att klicka edit på rulen setup options som är med från början när du skapar n session. Där kan du ändra tid och väder. En nackdel med Trainz är att man inte kan ställa in årstid för simulatorn. Sedan kan man också ändra hur himlen ska se ut.
|
Hur ändrar man destinationskoderna till sina egna namn?
Har letat överallt men hittar inte vart man gör det.. |
Citat:
//Lars S |
Är det att man inte kan stänga dörrarna även på äldre modeller? Asså om man inte tittar ut .. :)
|
Citat:
Micke: Ja det ska vara så iallafall. |
Citat:
.... Mats |
[quote=Sparkfot]ITV monitorer.:)
ITV = InternTV CCTV = Closed Curcuit TV=InternTV //Lars S |
Tjenna!
Kanska ändrar lite i ämnet men jag har laddat ner T-banan (svoyangs) Men när jag ska köra den så finns det inget spår ska det inte vara det eller får man plasera ut det själv:S? |
Du måste ladda ner allt som behövs från download station. Över 270 filer...
|
Citat:
|
Nu har jag fått trainz :D men hur gör man för att få in C20n i spelet? Jag har klickat på CDP-symbolen som finns i min mapp när nerladdningen är klar sen har det kommit upp ett program där valde jag "edit" och "commit" så stod det "commiting" men sen hittar jag inte tåget i spelet? Vart hittar man tågen när i spelet?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:30. |