Citat:
Ursprungligen postat av knebert
Kan man inte ha angivet säkerhetsavstånd skall man ge fan i grejorna!!! Så är det bara. Har hänt en jäkla massa olyckor bara för att man inte kan respektera vad tillverkarna föreskriver.
Tänk om militären skulle säga: "Vi kunde inte ha det avståndet som gäller eftersom där stod en massa skit i vägen" Vilket jäkla liv det skulle bli...
|
Vi har ju haft säkerhetsavstånd!? På förpackningen stod det 15m, vi stod över 15m ifrån. Men vi att stå 20-30m ifrån hade vi inte kunnat eftersom trädgården inte var tillräckligt stor.. Så vi hade ju angivet säkerhetsavstånd.. :cool:
Citat:
Ursprungligen postat av knebert
Jag hoppas verkligen att du får göra lumpen och lära dej respekt för dynamit och annat dunder. Jag tycker du verkligen skulle behöva det..
|
1. Det var inte jag som var ansvarig för fyrverkerierna - jag är ju minderårig. Så att börja klanka ned på att jag behöver göra lumpen är ju fel. Jag har bara sagt precis vad som hände, sen att folk får för sig att det är jag som helt plötsligt är ansvarig för att vår låda exploderade är ju också fel.
2. Jag kommer inte att göra lumpen. Varför väljer jag att hålla för mig själv.
|