![]() |
Citat:
https://www.jarnvag.net/lokguide/z66 |
Ja, svag motor men utväxlingen gör att det ska kunna växla en bra hacka med vagnar ändå.
Är det någon som vet var i filen man kan ändra, eller har gjort det och vill dela med sig. |
Ingen som kan hjälpa till och få till mer dragkraft i modellen?
|
Hej!
Jag vet inte vad är det för fil. Det kan bara Markus Gustavsson och KMW svara på. Jag har kört loket med 4 Mazz vetaranvagnar på Kröderbanan utan problem. Den branta backen klarade loket mycket sakta uppför. mellan 5 - 10 km/t. |
Testa att peta lite i "RailWorks\Assets\EatenMarcus\Z66V4\RailVehicles\_ common\Simulation"
Jag rekomenderar att Z66 Engine Simulation.bin öppnas med TS-Tools/RW-Tools. Sen skulle jag tro att det du söker efter är: Kod:
<MaxPowerAtRail d:type="sFloat32" d:alt_encoding="0000000000C07240" d:precision="string">300</MaxPowerAtRail> Kunde inte testa själv så mycket men det bör vara den. Går det inget vidare kanske jag delar några filer på söndagskvällen. :godnatt: |
Tack för tipset, frågan är om det hjälper med bara öka hk men får testa. tänkte om det finns någon om dragkraft ,typ Nm eller nått som måste ändras me.
|
Citat:
Ser fram emot dina filer, att testa |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:44. |