![]() |
Citat:
|
tur att man har den tidigare varianten, TS 09, det är nog därför det blir problem!
|
Tråden flyttad hit ...
...på min begäran. Visserligen rör det sig om nedladdning men att posta sådant i Downloadtråden gör det svårt att hitta i den och framförallt att snabbt se om något nytt kommit upp. Det har att göra med att senaste post alltid visas först och denna tråd blev så "intensiv" att den "skymmer" det som Download endast bör innehålla, nämligen Downloads och inget annat!
Hoppas ni har förståelse för detta! |
Citat:
|
Jag har nu 2 Content Manager en för TS 09 och en för TS 12 men det jag laddar ner hamnar på 12:an som jag vill ha på det andra programet för det verkar som att det inte funkar på det senaste programet! förstår någon vad jag menar?
|
Jag har också två Trainz 10:an och 12:an. När jag laddar ner något så startar jag först den Trainz CM jag vill ha det till. Fungerar utmärkt. Jag har varje Trainz på var sin partition.
|
Hur byter man CM 3.5 till 2.0 då?
|
Till er alla så har varje spel sin egen databas och innehållet blandas därför inte ihop.
Citat:
Där klickar du på menyn "File" och sedan på: "Import CDP's" för att importera en enskild CDP-fil eller "Import Content..." för att importera alla CDP-filer och eventuella "contents" i mapp-format. |
tack så mycket, detta kan nog hjälpa mig väl.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu är det mest att få inspiration till att förbättra de landskap jag har skapat. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:03. |