![]() |
Nej, lösningen är inte ...
... att LAn gör det!!!! Vem som helst klarar av det i CM, och mitt medgivande har ni! Jag tänker inte lägga jobb på TS2012, det intresserar mig inte :mad:
|
LAn har talat, och har sagt sitt. :ber: LAn är inte intresserad av att STL (och Trainz) ska fungera i framtiden. STL avslutar i och med detta allt som berör versioner senare än TS2010 (ver. 3.3), inkl. kommande T2. Jag kommer att fortsätta, men jag tänker inte göra något åt ovanstående problem då jag ser TS12 som ett "mellanspel" inför kommande versioner. Vi får skapa en ny konstellation för framtiden.
Jag kan bara hoppas på ett vidare samarbete med STL ändå ? :vinka: Citat:
|
Citat:
Hoppas nu bara inte någon av er i STL tröttnar... Kändes tyvärr inte så positivt att öppna tråden :/ |
Citat:
Om ni ändrar dessa objekt så är det på ert ansvar, och ni får INTE distribuera objekten vidare. Dessa objekt tillhör en del av grundbulten i STL Common Source, och om dom skulle spridas vidare i modifierad form så kommer det att skapa total kaos. LAn's medgivande gäller inte i detta fall, även fast han normalt har en öppen policy. |
Du ska vara positiv Jockes ! även om vi gamla uvar har våra svackor ibland. Om jag får tala för mig själv så ger jag inte upp och tröttnar.
Citat:
|
En förklaring till varför ...
... jag inte vill åta mig att göra dessa ändringar är följande:
Jag har vid det här laget byggt tusentals object till trainz och om jag skall ägna tid åt att sitta och uppdatera dessa till TS12-14 får jag väl aldrig byggt något nytt. Jag kan tänka mig att göra ett undantag för just STL-kopplen eftersom jag själv använder dom på det mesta rullande jag bygger! Men jag vill att Svenolov kontaktar mig för spec. av containernamn m.m. (det kanske räcker med en "Dummy-default-container" för att det skall funka. Jag har inte TS12 så jag kan inte testa själv. |
Citat:
|
Citat:
|
Tack vare LAn så har vi fått en fungerande version av STL (NG) Koppel v. 3.3 (beta) som också fungerar för TS12.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:50. |