![]() |
Ja, pådrag på 0 (på forover)og brems 100% på.
Som løslok og med vogner. Nada. Det er fordi dette er PCen til en idiot! |
Citat:
Har ikke prøvd en gang . Lykke til :grin: |
Tänk så komplicerat det ska vara att snurra ett halvt varv och gå 15 meter i denna virtuella värld... :D:rolleyes:
|
Citat:
og jeg er ikke i stand til fikse det siden jeg ikke er noe "PC-guru"! |
Citat:
|
Hva er det spesifikke navnet på lokmappen hos BB ?
|
Kanskje noen kan legge rc 6 med denne filen til dl her på forumet ?
|
Da er det ordnet her hos meg og det fungerer helt topp :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
På bb finner du lokene . mappa heter : RC 1-6 nya versioner + BV RC (ELL) med HiRes Alpha´s (1024*1024) Gjord Av: Robban Du åpner capwiew mappa og drar littrc filen over på sporbiten som ligger i rv_cvf_maker og da åpner det seg et nytt gult felt hvor du drar filen videre opp i og da lages filen som heter : littrc_rv og denne legges sammen med litt rc filen i cabwiewmappa og da fungerer det . Lykke til :) |
Citat:
Forresten, det er ikke mange tog jeg kjører som krever rundgang. En av de er Nt 705, nattoget til Stavanger, som jeg gjør på følgende måte: 1. Toget ankommer Kristiansand kl. 04.00 i spor 3. Da kommer jeg fra Nelaug eller nord for Nelaug. Da avslutter jeg simulatoren. 2. Senere starter jeg opp simulatoren på nytt. Starter min egen path Kristiansand spor 3-utkjør med consist vendt andre veien med lok bakerst. Klokkeslett 04.00. 3. Ved start er loket vendt andre veien, og man ser rett inn i bakerste vogn. 4. Loket kobles fra, kjører inn på sporet ved siden av og kobler på toget i motsatt ende. 5. Sovevogn til Kristiansand nærmest loket kobles fra og settes i sporet nærmest havna. 6. Kobler på loket på toget igjen og venter på avgang kl. 04.20. 7. kl. 04.20: Kjører mot Stavanger etter rute. |
Hej Roar!
Vilka lok vill du ha för du skulle vända om? Jag kanske kan fixa dem åt dig. |
Citat:
Når du kjører 705 , kjører du da i realtid slik at du er lokfører på natta ? |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:36. |