![]() |
Citat:
Jag lade TS2015 på den här: http://www.webhallen.com/se-sv/dator...256gb_pcie_ssd |
Hmm, jag hittar inte vart jag kan ställa in upplösningen i Nvidias panel?
|
Citat:
EDIT: Det är nog DSR - Factors tillsammans med DSR - Smoothness under Global-tabben som styr detta: "Dynamic Super Resolution (DSR) produces smoother images by rendering a game at a high resolution then downscaling it to the native resolution of the display using advanced filtering." (Min DSR - Factors stå på "4.00 (native resolution)" och min DSR - Smoothness står på "50%".) |
Citat:
Testade GTA5 som landade i brevlådan idag. Det flyter på helt perfekt, med maxad grafik :kora: |
Citat:
Vad menar du med att HD påverkar ? Inte ens en SSD hjälper. Skulle istället påstå att grafikkortet påverkar mest. Själv har jag GTX 1080 Ti |
Har skruvat upp min sista skapelse
5 bifogad(e) fil(er)
Baserad på ett Asus Maximus IX Extreme moderkort,
iNTEL i7 7700k Deliddad med Liquid metal, Zotac RTX-2080TI AMP, 64Gbyte, DDR4 3844Mhz minne, 2st Samsung EVO970 Pro 500Gbyte MVE SSD-Diskar (Raid0), 2st SAMSUNG EVO950 500Gbyte SSD 2St 4Tbyte SATA6 diskar Vattenkyld med 2 st Dubbelpumpar separat för grafik och CPU kapacitet 26L/min / pump Några data CPU överklockad till 5,1 GHz vid en temp på core 64gr, grafikkortet överklockat 20% vid en temp på Gpu 72gr, Snurrar helt stabilt Skall nu installera Trainz 2019 för att se vad det kan prestera |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:31. |