![]() |
Citat:
|
Filerna blir automatisk skrivskyddade vid bränning. Om du kopierar filerna från CDskivan till hårddisken så blir filerna inte skyddade. Jag testade själv så.
|
Citat:
|
Citat:
Basse: Går det inte att få bort skrivskyddet? Testa att högerklicka på mappen, välj Egenskaper, avmarkera Skrivskydd. Sen kopierar du mappen och kollar om kopian har eller inte har skrivskydd. |
Pierre: Så funkar inte det inte hos mig. Filerna/mapparna förblir skrivskyddade tills jag tar bort skyddet. Kanske nån inställning??????
Kanske inställningen hos brännarprogrammet. Mitt brännarprogram heter Easy CD Creator 5 Basis. Min inställning är: "Track-At-Once" och "Stänga sessionen Stäng inte CD-skivan". |
Hej Totte
Du kan fjerne skrivebeskyttelsen med Route Riter ved at bruge funktionen "Make Read/Write" |
Citat:
|
Ja Ups Det var en fejl, jeg mente selvfølgelig Basse
|
Hej igen!
länge sen jag gjorde något men idag satte jag mig för att få det och funka. Så jag laddade ner Route riter och testade köra Read/write, testade sen bygga om lite och spara men, samma resultat:( Något mer man måste göra med route riter? (är inte ett smack van att använda route riter.) Någon som tror sig ha en lösning för gärna nämna den ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:31. |