![]() |
Tack
Jo det stämmer. Troligtvis pga olika tillverkare |
Jo jag håller med Tobias där,men snyggt var din rutt. Pröva att placera lite mera berg, sjöar, Lägenheter, och lite blandad textur,så blir det bättre resultat. Vad snygg din bonusbild blev Arvid.
|
Hej
Jag har laddat ner en massa höghus mm så när jag kommer till REnsätra kommer det att bli en rejäl stad. (Detta är ungefär som stockholm-uppsala längdmässigt) |
Hej
Nya bilder. BILD 1. Två pendeltåg möts utanför torpskog i Högdalen BILD 2. Ett pendeltåg har nått sin slutstation Högdalen C BILD 3. En bild från Ekersta torg (fler affärer kommer då jag eller någon annan byggt fler svenska) BILD 4. Älmdal centrum |
Citat:
|
Ica är redan upplagd fast Fredrik har inte lagt upp dem än eftersom nytt filarkiv är under uppbyggnad.
Förresten,en ny bild från Parkdalen |
Wow......Idealiskt!
Ja nu har det börja att växa,man märker ju att du är kreativ när det gäller egena objekt av dej Arvid,ser ju väldigt underbart. Arvid var har du laddat ner den där passerargången till stationsområdet?
|
på DLS. den är verkligen trevlig. Finns i både gul o grön har ja för mej.
/Blappe |
Namn Sök på "footbridge"
|
Hej
Nu är linje 2 färdigbyggd och linje 1 har bara rensätra C som inte är byggd. Åslinjen plus industrier kommer senare. BILD 1. Rensätra norra station. BILD 2. Högdalen centrum BILD 3.Linjekarta |
Ett tips sedan när jag släpper rutten är att ladda ner "Towerblock1-14" tror jag det är för annars kommer städerna inte se så roliga ut!
|
Hej
Några nya bilder BILD 1.Två RKJ express tåg möts på Holmsta station BILD 2.Ett av dessa tåg mot Rensätra rullar mot Ormhagen. BILD 3.Väl framme i Ormhagen slapp vi regnväder. BILD 4.Bonusbild BILD 5.En mann suckar på sin balkong i Kolköping efter att det regnat i 9 timmar i streck. |
En till
Den första industriområdet blev SKF och IKEA's lastplatser. En hamn kommer sedan att byggas i Rensätra. |
Hej
mycket snyggt |
Tack! :D
Snart blir alla pendeltågslinjer klara |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:18. |