![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Vet ej hur det är i TRS2006 om den funkar där i för andra? Den funkar helt utmärkt för mig i TRS2004. P.S i denna version som jag la ut i "smyg" nu, så finns t.o.m halva banan till Åseda med, men ingen ny version s.a.s som släpps.. |
Hämtningen av din, vfp420b, fil som du nu la upp var det samma problem med!
La av när halva filen hade laddats ner. Går sedan inte att öppna! Jag har TRS2004. Där vet jag att för mig har det varit samma problem! SURT!! :( |
Lite gammalt kanske men jag måste verkligen säga att jag uppskattar ditt arbete stort och tackar för materialet än så länge
|
väntar med spänning på norrhahammars station och hel vägen till jönköping
|
melin1971 hur har du fått hem filen till din dator??
Jag får den som sagt den inte... Efter att halva filhämtningen är färdig sägs det att hämtningen från e-buzz.net är slutförd. Hastigheten är 4,30 kb/sekunder. Jag har ett 52,0 kb/sekunder modem. Måste jag ha ett snabbare modem för att ladda hem från det här forumet? |
du borde nog kankse köra med sån där nerladdningsprogram
vad alla de heter vet jag tyvärr inte. jag hade ett sånt program när jag hade modem men de var många år sen så jag har glömt vad de heter. nån annan kanske kan komma på namnet, programet hjälper till i all fall att ladda ner den som man ska och i fall de bryts så fortsätter den där du var sist. |
Visst , nu är det så bara
Att min dator tror att HELA filen är hämtad från detta forum. |
Citat:
|
Citat:
|
Finns det inget för TRS2006?
|
Citat:
|
Men de programet är väl endbart för trainz download station. han laddar ju från vårat forum.
|
Citat:
|
http://www.getright.com/ tror jag hittade var jag menade
|
... Börjar tro att internetanslutningen till min dator (52,0k/s) är för liten för att ladda ner smålandsbanan...
|
vfp420b
När jag har problem att ladda hem din smålandsbana från detta forum kanske vi kan testa att jag får banan på annat sätt (e-post t.ex). Kanske går bättre?... |
Jodå, kan testa att skicka via E-post om jag får din adress, antingen här (om du vill att alla ska se :D) eller i ett PM-meddelandet som du skickar till mig!
Servern funkar inte att ladda .cdp-filer på.. |
Citat:
|
Ladda
Hej! Linus 24 jag har inga problem å ladda hem den,Sitter du med modem eller adsl bredband mer en 5 Mb/s.
MVH Gubben50 //John |
Citat:
|
Citat:
|
Laddda
Hej! Linus 24 sitter du med modem ?
MVH Gubben50 |
Citat:
OCh varför fråga igen? |
Citat:
|
Ladda
Hej! Linus jag såg inte ditt svar,men det ska inte va nått problem med å ladda hem saker det är bara att det tar lite längre tid å ladda ner saker med modem,om nu dina saker fungera som dom ska.
MVH Gubben50 //John |
Citat:
Skicka igen till: tobben_90@hotmail.comTABORT Tabort "TABORT" islutet och skicka till den ovan.. |
Det vet jag väl!!
Det är bara (nej, läs mina tidigare inlägg i detta ämne) |
Citat:
Ett förtydligande bara: Citat:
|
Nu har jag skickat meddelandet!
Hoppas du kan öppna filen på denna väg.:) |
Citat:
Ska nu se på banan i TRS2006!!:D :tumupp: :tumupp: Tack!!:D ;) |
Citat:
Tackar!:tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: |
Citat:
|
Jodå, går framåt, har byggt nästan till Mariannelund på min bana, håller samtidigt på att bygger på stambanan norr om Nässjö och lite norr om Månsarp.
Kanske att jag släpper ytterligare en version nästa vecka.. |
Citat:
|
Har inte byggt ngt under höstlovet här nu, har mestadels varit och fotat och legat (luggit på Smålänska) sjuk i sängen under helgen som var och lite.. Får se om något kommer fram på veckoslutet eller nästa vecka! ;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En något ny version här inatt..
- Byggt till Mariannelund - Justerat lite träd etc. som hamnat mitt i spåret - Justerat div. andra saker.. Ja, det var väl allt för nu, det enda som inte är sig likt är att jag har byggt ända till Mariannelund nu på "min" bana.. |
Citat:
|
Citat:
|
tobbe, tack för att du bygger denna underbara bana:) men skulle du kunna lägga ut ett session utan tåg i också så att man får med stolpar till orienteringstavlorna, hastighetstavlor osv...
|
jag lyfter upp den här tråden lite för det verkar som om tobbe inte sett min fråga i förra inlägget
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:42. |