![]() |
Snyggt LAn! Jag gillar bussar, dom är mysiga på något sätt. Men då menar jag inte dom nya bussarna.. ;)
|
110715 Hyttpytt !
6 bifogad(e) fil(er)
Börjat bråka lite med hytterna till B22, Capitolen och Metropolen utan att veta så mycket om dom. Tur att det inte är cockpiten till "Vertolen" jag skall bygga !
Ratten blir rörlig (utan att kunna svänga [Farfars Bilar]). Dörrarna skall göras öppningsbara med nåt reglage, gas och broms skall till, liksom blinkers, fram-back-omkastare (automatlåda?). Om nån kan nåt om dessa bussar så hör av er!!!! En räcka bilder på de lägen man når med "Å": |
Dax för semester i veckan som kommer.
Kan ju börja och inleda den, med ett besök på spårvagnsmuseumet tillsammans med kameran. Har för mig, att dom ska ha en Capitol eller Metropol där. Har inte varit där på flera år och har jag tur, så är det fortfarande gratis för SL-folk. Men det vet i katten, när det ska sparas på allt och alla. EDIT:Spårvägsmuseumet ska det vara. |
Citat:
det vore guld värt om kunde göra det. Jag behöver bra närbilder på mätare knappar och reglage från hytterna. Den enda tack jag kan erbjuda är att göra nån grej i hytten som du kan bestämma! |
Ny upptäkt tagg ...
... för att få tyst på växelljud och spårdunk:
Lägg in taggen: disable-extra-track-sounds 1 i roten i config !!! Gäller samtliga tre bussar jag gjort (och även andra fordon) PS. tänk att det var över tre år sen jag gjorde dessa bussar, det känns som 30 :grin: DS |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:52. |