![]() |
LAn: Allt jobb du gjort har det också gått i graven?
Nisse |
Citat:
|
Klartecken från Lennart, att klona samtliga objekt och sedan lägga upp dom för nedladdning.
Men räkna inte med, samma tempo från mig, som Lennart har hållt. |
Citat:
D-loken kommer att komma ut ändå, Ds/Dg och Du är väl i princip färdiga, hytterna behöver kanske behöver kollas över lite, men det som behöver kollas över måste allas vår scriptguru Svenolov som verkar ha tagit långsemester kolla på. |
Tråkigt att lan tappat ångan men hoppas som alla andra att lusten snart återkommer ... Men litet ljus är ju att några vagnar och lok till kommer iaf :-)
|
Tråkigt att det händer så ibland. lan har klättrat fort och högt med stege och sen ramlar man ner och skadar sig. lan repar sig nog, hoppas jag.
Jag rekomendera dig, lan, klättra långsam så blir det bättre! |
Citat:
|
Slutrapport
Det blev till slut 11 vagnar som nu ligger hos Ekan och Bengan att fullända och ladda upp. De får gärna fortsätta denna tråd om de vill ?
Jag har lärt mig massa saker av detta projekt, bl.a. att inte gapa över för mycket :Fnissa: |
Nr 12 blev det iallafall ...
1 bifogad(e) fil(er)
Litt So3 Kungavagn, som användes mycket av Gustav VI Adolf. Den stod ofta några sommarveckor uppställd på Helsingborg C när Kungen vistades på Sofiero. Vagnen har en texturegroup men jag har med vilje försvårat för Bengan och Ekan att skita ned den, det vore ju nästan majestätsbrott ! En kungavagn hölls nog i mycket fin puts ?
|
Den förblir i det skick den är.
Såg kungavagnen många gånger i Helsingborg, när jag var liten. Men om det är samma, vet jag inte. Men så många vagnar, kan han inte ha haft. |
Ny varsion på Download
Upptäckte att nedre vagnsidorna var helt förvrängda, dom blir det när man flyttar om fönster och "glömmer" att "slica" meshen i två delar först men det är fixat nu. Passagerarstödet fungerade inte, så det fanns inte några "australiska kungligheter" i vagnen, det är också fixat.
|
Citat:
|
Citat:
Här finns lite bilder från kronprincessparets resa med vagnen till Ockelbo: http://www.trafikverket.se/Aktuellt/...-till-Ockelbo/ |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51. |