![]() |
Detta var intressant Bengan!
Mer svensk trafik är aldrig fel! :tumupp: |
angående film med latsning
Jag får inte länken till qfile.de att funka .
Synd ... Deskgrunt! är Du säker på att den fortfarande funkar? GerryE |
Har bara hunnit ladda ned en, men den är grymt bra! Musiken också, sådetså.
Skall väl skaffa Trainz också. Vad är det för låt som spelas, förresten? :) |
Funkade qfile länken fördig?
|
Citat:
|
Citat:
Dina tips och bilder med kontaktledningar m.m. är väl minst lika viktigt det också. |
Citat:
|
Citat:
|
O.K det förklarar ju varför jag inte kom in där.
Tack i allafall. Jag ser fram emot nya filmer! |
Citat:
Om du har ''MOZILLA'' är det mycket enklare. När du ska ladda ner det på mozilla så kommer det upp en ''blaffa''. I den står det save to disk eller save to WMW. Välj WMW. Då startas den automatiskt utan att behöva göra det så krångligt. Du kan ladda ner mozilla på www.mozilla.org |
När UE är på väg till den andra stationen så kommer det ett gods tåg.
Det e green cargo. Det kör svenska timmervagnar. Jag vill gärna ha dem. snälla går dem att ladda ner? :confused: |
Hej, väldig fin film en liten fråga (faktume två fråger) var har du fåt tag på gubbarna i oragna kläder & truckarn
mvh Marcus |
Uj, här dras det upp gamla trådar igen, trodde inte filmen fanns kvar :D
Loket är TGOJs MA tror jag? Det finns på STWs Svenska Tåg 2004 CD och vagnarna på 2005 CD:n. Måste alltså köpas. Gubbarna och truckarna finns att ladda hem på DLS nånstans men kan inte kolla ikväll. Sök på forklift och worker eller nåt sånt. |
Citat:
LOL! det e lättare med mozilla. ni kan ladda ner det på mozilla.org |
Citat:
Tack ändå. Det var synd att de inte gick att ladda ner** |
Citat:
Tro det eller ej men Mozilla kan inte trolla fram filer som inte finns... Förstår heller inte vad som skulle vara lättare med Mozilla när det enbart gäller att klicka en länk. Men visst är det tufft att skratta åt folk och påpeka hur bra en viss webbläsare är :rolleyes: |
Citat:
Det var inte så jag menade! ajg menar att det e snabbare att ladda ner med! |
Citat:
du? en fråga!: Hur kommer jag in på : http://www.qfile.de/dl/175672/LBJ_Lastning2.wmv.html? det står the page cannot be found! eller the connecting time is out! hjälp! :mad: |
Citat:
AAAAAA! håller me! sätt upp de! |
Citat:
|
Snyggt
Det var en grymt bra film;) jag gillar den och kollar på den om och om igen, + att musiken är bra, men musiken gör så att man tror att det är vagnarnas sista rullning på räls.
|
Skulle jag möjligtvis få tillstånd att lägga upp den på min hemsida www.martinsspel.net? skulle bli glad om jag fick det :)
|
Et lite tips
Hvis du spiller inn mens toget kjører kjempesakte, og deretter setter opp farten i for eksempel "Windows Movie Maker", så unngår du hakking på filmen ;)
Mvh. Kristoffer |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:48. |