Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gjorde en liten film (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=9538)

Deskgrunt 2005-11-09 00:08

Detta var intressant Bengan!

Mer svensk trafik är aldrig fel! :tumupp:

GerryE 2005-11-09 10:48

angående film med latsning

Jag får inte länken till qfile.de att funka .
Synd ...
Deskgrunt! är Du säker på att den fortfarande funkar?

GerryE

343kakaII 2005-11-10 12:58

Har bara hunnit ladda ned en, men den är grymt bra! Musiken också, sådetså.
Skall väl skaffa Trainz också.

Vad är det för låt som spelas, förresten? :)

GerryE 2005-11-10 13:34

Funkade qfile länken fördig?

Rojje 2005-11-10 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Bengan
Test med egengjord lastbil till Trainz.

Snyggt Bengan! :tumupp: :tumupp: Typiskt, nu får jag dåligt samvete igen då alla andra lyckas bidra med bra och snygga svenska saker, själv bidrar man med intet... :o

Bengan 2005-11-10 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av Rojje
Snygt Bengan! :tumupp: :tumupp: Typiskt, nu får jag dåligt samvete igen då alla andra lyckas bidra med bra och snygga svenska saker, själv bidrar man med intet... :o

Dåligt samvete ska du väl inte ha.
Dina tips och bilder med kontaktledningar m.m. är väl minst lika viktigt det också.

Rojje 2005-11-10 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Bengan
Dåligt samvete ska du väl inte ha.

Jag vet, men alla andra är så otroligt produktiva och duktiga. Heder åt er som orkar sätta er in i allt. :tumupp: :tumupp: :D

Deskgrunt 2005-11-11 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av GerryE

Qfile blev uppköpta av Rapidshare och de har nu beslutat sig för att enbart betalande användare får se qfiles gamla filer... Har tyvärr inte knvar originalfilen heller men det är ingen större förlust.

GerryE 2005-11-11 16:24

O.K det förklarar ju varför jag inte kom in där.
Tack i allafall.
Jag ser fram emot nya filmer!

vicke 2005-11-22 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Kan inte se din film
Jag kan inte spara mål som!

Om du har ''MOZILLA'' är det mycket enklare.

När du ska ladda ner det på mozilla så kommer det upp en ''blaffa''. I den står det save to disk eller save to WMW. Välj WMW. Då startas den automatiskt utan att behöva göra det så krångligt. Du kan ladda ner mozilla på www.mozilla.org

vicke 2005-11-22 18:18

När UE är på väg till den andra stationen så kommer det ett gods tåg.

Det e green cargo. Det kör svenska timmervagnar. Jag vill gärna ha dem. snälla går dem att ladda ner?
:confused:

Marcus Gustavsson 2005-11-22 18:38

Hej, väldig fin film en liten fråga (faktume två fråger) var har du fåt tag på gubbarna i oragna kläder & truckarn

mvh Marcus

Deskgrunt 2005-11-22 23:11

Uj, här dras det upp gamla trådar igen, trodde inte filmen fanns kvar :D

Loket är TGOJs MA tror jag? Det finns på STWs Svenska Tåg 2004 CD och vagnarna på 2005 CD:n. Måste alltså köpas.

Gubbarna och truckarna finns att ladda hem på DLS nånstans men kan inte kolla ikväll. Sök på forklift och worker eller nåt sånt.

vicke 2005-11-23 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av GerryE

LOL! det e lättare med mozilla. ni kan ladda ner det på mozilla.org

vicke 2005-11-23 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Deskgrunt
Uj, här dras det upp gamla trådar igen, trodde inte filmen fanns kvar :D

Loket är TGOJs MA tror jag? Det finns på STWs Svenska Tåg 2004 CD och vagnarna på 2005 CD:n. Måste alltså köpas.

Gubbarna och truckarna finns att ladda hem på DLS nånstans men kan inte kolla ikväll. Sök på forklift och worker eller nåt sånt.

Tack ändå. Det var synd att de inte gick att ladda ner**

Deskgrunt 2005-11-23 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av vicke
LOL! det e lättare med mozilla. ni kan ladda ner det på mozilla.org

Har inget med Mozilla att göra, qfile länken funkar inte för någon som redan förklarats... Filmerna på Rapidshare finns dock kvar...

Tro det eller ej men Mozilla kan inte trolla fram filer som inte finns... Förstår heller inte vad som skulle vara lättare med Mozilla när det enbart gäller att klicka en länk.

Men visst är det tufft att skratta åt folk och påpeka hur bra en viss webbläsare är :rolleyes:

vicke 2005-11-26 11:13

Citat:

Har inget med Mozilla att göra, qfile länken funkar inte för någon som redan förklarats... Filmerna på Rapidshare finns dock kvar...

Tro det eller ej men Mozilla kan inte trolla fram filer som inte finns... Förstår heller inte vad som skulle vara lättare med Mozilla när det enbart gäller att klicka en länk.

Men visst är det tufft att skratta åt folk och påpeka hur bra en viss webbläsare är :rolleyes:

Det var inte så jag menade! ajg menar att det e snabbare att ladda ner med!

vicke 2005-11-29 21:15

Citat:

En till film, denna visar lastning på min gamla bana. Dels passagerare som stiger på en Y7, samt lastning/vagnbyte av malmtåget i gruvan.

Rapidshare ville inte funka utan avbröt uppladdningen hela tiden så jag la den på QFile istället. Funkar likadant, klicka Free knappen och länken finns längst ner på nästa sida.

Länk (46MB): http://www.qfile.de/dl/175672/LBJ_Lastning2.wmv.html

du?

en fråga!: Hur kommer jag in på : http://www.qfile.de/dl/175672/LBJ_Lastning2.wmv.html? det står the page cannot be found! eller the connecting time is out! hjälp! :mad:

vicke 2005-12-04 12:48

Citat:

Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Mycket fina Bengan!

AAAAAA! håller me! sätt upp de!

Deskgrunt 2005-12-04 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av vicke
du?

en fråga!: Hur kommer jag in på : http://www.qfile.de/dl/175672/LBJ_Lastning2.wmv.html? det står the page cannot be found! eller the connecting time is out! hjälp! :mad:

Men Vicke... Läs vad jag skrivit som svar innan i tråden... Filen finns inte längre och kommer inte att finnas mer...

mb91 2005-12-07 20:58

Snyggt

Det var en grymt bra film;) jag gillar den och kollar på den om och om igen, + att musiken är bra, men musiken gör så att man tror att det är vagnarnas sista rullning på räls.

mb91 2005-12-08 16:23

Skulle jag möjligtvis få tillstånd att lägga upp den på min hemsida www.martinsspel.net? skulle bli glad om jag fick det :)

kristoffer 2005-12-18 17:31

Et lite tips

Hvis du spiller inn mens toget kjører kjempesakte, og deretter setter opp farten i for eksempel "Windows Movie Maker", så unngår du hakking på filmen ;)

Mvh.
Kristoffer

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:48.