![]() |
Hej! Ekan det kanske kommer det också jag kör med tyska stolpar finns lite mer grejer
John Citat:
|
Tåg mot Stockholm ankommer till Altorp.
Jag har inte varit i Altorp på evigheter så landskapet är preliminärt, men snart är man där så gott som varje dag. ;) http://i187.photobucket.com/albums/x...lle400/Alp.jpg |
Citat:
|
|
Et fint bilde, russiske lokomotiver fra DLS?
Hvor finner jeg høstentreet, veggen og høyhus?
|
Snyggt Krille & "Wolfen".
|
Takk alle, Stina, hvis du går til www.trainzup.com så vil det være en bane der, Fantasy Route, den har mange tilleg fordelt på 4 pakker, hvis du laster ned alle pakkenne så vil du finne ting der. Om du ikke finner noe, så prøv www.tsmteam.ru banen BMO og da vil det være noen tilleg der også ^^
Lykke til. Mvh Ulven |
3 bifogad(e) fil(er)
Fick en extra fridag idag, då tradarn stod på verkstan med pajjad kompressor.
Då åkte kladdblocket, och några bilder som MickeL fotat på Vidas 1406, fram. Slutar nog med att det hammnar på downloads inom kort :). |
snyggt ekan!
vart hittade du vagnarna du har bakom loket ? ;) |
Citat:
Såg Mickes bilder, för några dagar sedan och undrade lite för mig själv. Hur många dagar tar det, innan den där Ekan är där och klottrar igen. Sen att du bara vågar ge Dson, en sån där frispark med pajjad kompressor. Här är ju läge för ribba in, när han läser detta och kommer med en kommentar. |
Schysst lok :Yeah:
|
Tack allihopa.
Marcus: Vagnen du skymtar är en CD Roos http://vojtikjtrainz.wbs.cz/objekty.html. ------------------------------------------------- Bengan: Tänkte inte på de' :D. Nåja, så mycket som jag har skojjat med Dson, så har man väl gjort sej förtjänt av en och annan känga tillbaka. Tur i oturen i.a.f, att det var en av dom andra chaffisarna på bilen som körde när det hände. _______________________________ Ett litet extra tack, Micke, för bra bilder. Nu får du skaffa Trainz du också, så att du kan få köra loket sen :D:D. |
Jag funderar faktiskt på att köpa det :D
Men jag tycker det verkar så väldigt komplicerat med DLS, kuids osv osv.. Förstår ingenting av det :o Men främst av allt vill jag ha C20 samt sthlm tunnelbana :D och självklart din bana, ekan! Fungerar C20 och röda linjen till ts09? |
Citat:
Nejdå, sådant kan ju hända den bäste.. Men sjukligt snyggt helt enkelt! Behövs väl knappast sägas mer... |
Citat:
I princip allt som är byggt i en tidigare trainz-version fungerar i en senare. Dock så kan man få en del felmeddelanden, men det fungerar helt utmärkt att köra. Om du tänker köpa Trainz, så kan du lika gärna satsa på TS2010, som kom ut i Sverige i fredags (verkade dock ha leveransproblem ifrån Down Under, så det skulle komma nu i veckan) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:35. |