1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt!! Allihop. Jag blir också avundsjuk på er. Ni bygger så bra banor!.:applad:
Jag visar en bild på min bana.:) |
Citat:
Jag är avundsjuk på dina kunskaper. |
snyggt Marmar jättebra:tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hej! jag visar bilder på min första bana i trainz.
|
Snyggt!! marmarmar
|
var kan man ladda ner dls????:vetej:
tackar! |
|
Mitt första test av ruttbygge i TRS2010..
http://i291.photobucket.com/albums/l...1-56-15-48.jpg Vet inte hur man gör för att bli av med alla menyer.. |
Citat:
F6-F8 för att stänga ner enstaka menyer. mvh .... Mats |
Visa KUIDnummer i surveyor?
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Jag har sett på några screenshots att det står kuidnummer nedtill. Hur får man fram det. Jag vill exempelvis veta vilken av dessa två "bus" som är vit. I så fall skall jag försöka mig på att fixa det med Hexeditor, om jag kan. Hälsningar |
5 bifogad(e) fil(er)
Ett oljetåg passerar "byn" på den något skumpiga järnvägen, någongång på sensommaren -67, när Sverige precis har övergått till högertrafik, därav H-märkena (håll till höger) på bensinpumparna, för er yngre som inte var med, eller kanske har inte sett dom.
Fanns nog inte många kvadratmeter av Sverige som inte var täckta med dessa märken vid den tiden. En stor händelse, som bl.a direktsändes på (svartvit) TV, med Hyland i spetsen, gjordes även en låt, "Vi håller till höger, Svensson", som blev en riktig landsplåga. Och på många bensinmackar & verkstäder fanns det ofta bilder på lättKLÄDDA damer, pinupbilder, uppsatta lite här å där, till vissas förtret, företrädesvis äldre, pryda damer :D). Ack ja, om man ändå fick vara ung på nytt. |
Otroligt, otroligt snyggt, Ekankal! :)
|
Citat:
Var inte märkena mörkblåa, nästan blåsvarta. Ett märke, som borde bli vägmärke idag och sättas upp i korsningar. Där folk inte fattar, att högerregeln gäller t.ex. T-korsningar. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Om det ligger på samma ställe i TS2010, vet jag inte. Lägg till -Showkuids i listan. |
Citat:
Jo'rå, helt rätt, råkade bara rammla på dessa när jag gjorde om macken. En av nackdelarna med att börja bli gammal, man glömmer för lätt :D. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:35. |