Helt underbart Bengan.
Mycket snyggt.:) |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har en fråga till dig Bengan det Rc6 loket du har gjort det stämmer inte med det loket som finns i verkligheten så här skall det se ut. Leopold. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Nu är jag inget Paintshedproffs, men det är väl bara (?) att måla överdelen i mitten vit istället för grå?:) Jag tycker verkligen att dina ommålningar håller världsklass, Bengan!
|
Hej!
Jag har en fråga till dig Bengan skulle du kunna ändra så att det blir vitt i mitten av loket så blir det bra? Leopold. |
Citat:
Nu ser jag, att jag har tabbat mig ordentligt. Visst ska hon vara vit upptill och bara grå nertill. Tittade aldrig på bilderna, utan målade bara av bilden som jag hade i skallen. Sen ska det inte vara veckad plåt på dörren, utan plant. Får kladda om lite på henne imorgon. |
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en bild på en dubbel Regina:
|
Citat:
Det blir verkligen bra resultat nu när du använder 1024x1024 upplösning. Kul att äntligen få Rc lok där nummer och dylikt finns med på. mvh .... Mats |
Hej!
Jag har en fråga till dig MatsH vart fick du tag på det Rc loket? Leopold. |
Citat:
Jag önskar att jag också hade tålamod nog att använda dom kontaktledningarna, för det blir verkligen snyggt. mvh .... Mats |
Ännu en bild från mig, men sedan ska jag vila ett tag.
Den föreställer en gammal flisvagn uppställd på ett stickspår. Så, för att förekomma frågan: Nej, den finns inte ute för nedladdning än. Detta för att den inte är klar. mvh .... Mats http://img176.imageshack.us/img176/7640/fbu01id4.jpg |
2 bifogad(e) fil(er)
IC-TÅG avgår från Alvestad C tidigt på morgonen.
|
Mycket snyggt Alex:tumupp: Riktigt bra.:)
|
Citat:
mvh .... Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:09. |