![]() |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
X7:an som är på provkörning på Tallskogsbanan får vänta på ett persontåg som precis avgår mot just, Tallskogen :D
EDIT: Bilden verkar ha blivit lite grynig efter förminskningen... :( |
Citat:
Ser bra ut, visa gärna mer! |
2 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från Class 380, som testkörs på Stångholmsbanan. Det är TTC, TrainTraffic Care som testar dessa tåg, om de kommer att användas i trafik i framtiden. :)
Oj, detta blev visst inlägg 2000! Värst vad jag har skrivit mycket senaste tiden då!? :eek::oskyldig::rolleyes: |
1 bifogad(e) fil(er)
Kanske en rolig detalj som gör banorna lite mer realistiska? Kan ni se den? Vad tycker ni? :)
|
Snyggt! Var finns den att ladda ner? :)
|
Citat:
Ja, det ser bättre ut på broar så där! Är det singelskenan ifrån SADs rutt? |
Ja, det höjer känslan ordentligt med säkerhetsskenorna på broar (och i tunnlar). Fast den skulle nog vara lite bredare egentligen???:) Meningen är ju att den ska fånga upp hjulen om tåget spårar ur och undvika att det åker av bron eller in i tunnelväggen.:)
|
Citat:
|
@ Pierre
Japp, det är den ensamma rostiga skenan från SAD's rutt. Jag tänkte på att man borde kunna använda dom till urspårningsskydd när jag lade kabellådor längs med spåren i Nordstan :) @ bönan Mjaa, tycker inte att det spelar så stor roll om den är exakt så bred som i verkligheten :) Sen om du tittar på första bilden här så ser du att skillnaden inte är så jättestor :) |
Citat:
|
Jag har testat flera gånger, utan resultat....
|
|
Really nice :tumme_upp:
|
Nån med vild fantasi kanske kan lista ut vad detta ska föreställa :rolleyes:
http://i291.photobucket.com/albums/l...0-52-23-45.jpg |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:58. |