4 bifogad(e) fil(er)
Fint Alex!
Fler bilder från mig:D |
Citat:
Tyvärr så fungerar inte länken. Den har blivit stulen på något sätt. Hamnar på servern "2 shared" men sedan blir det stopp. Klickar man på själva filen "Download" så kommer det upp reklam för något spel och/eller att man ska ladda ner ett driver program för hårddisken. Sökte på själva filen "Voytaslas.cdp" och fick upp två träffar. Men det var också länk till något helt annat. Svårt att få det att fungera, tyvärr.... Själv har jag något som heter "Borovice" fast jag kommer inte ihåg från vilken plats den är nedladdad. Polsk sida tror jag. Sedan har vi allt från JVC som kan nås på DLS. JVC(M)Trees Pine till exempel. Söker man på ordet "pine" på DLS så kommer många träffar upp. Hälsningar |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
------------------- alex: Skitsnyggt :). ------------------- GC Rc4 1319 med blandat godståg passerar ett väggbygge. |
Som vanligt, Ekan, förbannat snyggt där!:)
Angående filen så är det en lurig sida, men nästan längst ner finns en liten rad som heter "Save file to your PC: Click here", där själva Click Here är en länk till filen. Klicka på "Click here" så borde du kunna få hem filen:) |
Tack så mycket för era kommentarer ekan, marmar och henrik! :)
Och ekan, lika snyggt som alltid.:) :tumme_upp: En bild: http://i924.photobucket.com/albums/a...0-03-29-48.jpg |
Citat:
Hälsningar |
hej! här kommer en från mig sen till er andra syngga bilder
mvh gubben50 --------- John |
3 bifogad(e) fil(er)
Snyggt alex & John.
---------------------- Tunnelbana ovan jord. |
Citat:
|
Citat:
Tåget går att måla ännu mer likt C13 isf, nu har jag bara bytt färg på det (är mörkblått & grönt org), och målat dit den vita randen, och lite annat småjox. Synd bara att det är en sidodörr förmycket. PS. Det är inte gjort på X2:ans (eller vems det nu var) ommålning, det här är en ommålning av orginalet. |
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Har "lekt" lite mer med tunnelbanetåget, har blivit lite mer "C20"-blått, och bytt ut lite rysk text på rutorna bl.a.
|
Läckert:tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hejsan. Lite bilder från mig när jag kör ganska fort med ett shinesisk tåg i TS2010.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hehe. Jag är på gott humör. Hittade två bilder till som jag ville visa upp. hmmm brand. Det var något nytt.
Kommentera gärna. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:49. |