2 bifogad(e) fil(er)
Fint. Jag får nog nöja mig med mina två bilder från min bana i Ts2010.
Kommentera gärna. |
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt har aldrig sett de där vita loket förut va finns de/ heter de??:confused:
Nu kommer visar jag för första gången en bild på Pölsebobangård från PT GBG rutten ( Pölsebo ligger på spårsträckan mot Skandiahamen) Ett Rc-lok kommer från nattpasset för att lasta av godset från Hallsberg. Och den andra bilden är vid Frihamen där Läppstiftet i GBG skymtar... :grin: |
Hej. loket heter Renfe 269 cercaniás Ateinsa och finns under elektriska lok på spaintrainzrutas.
|
7 bifogad(e) fil(er)
Hästhage?
Näe, men en hel flock bruna hästkrafter :D, som står och väntar på Lan's G- och "Korvens" teak-vagnar (och kanske några fler ;):)). |
Citat:
|
Citat:
Hör gärna av er! |
2 bifogad(e) fil(er)
bilder på mina nya banor
|
1 bifogad(e) fil(er)
Läckert! Visar nu en bild när jag kör ett tåg på spår 1 på stationen Fjällrama som möter ett TGV som ankommer på spår 2. Hehehe Det tåg jag kör är ganska lätt att köra. Når inte så hög fart kanske 110-120km/h. Det bästa med den e att när man ska bromsa så är den perfekt. Ett tåg för Nybörjare. Typiskt, glömde att ta en bild på själva tåget.
Kommentera gärna bilden. |
Citat:
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
---------------- Ett Godståg :). |
3 bifogad(e) fil(er)
Som vanligt, när man får prova något nytt, så måste man ju börja kladda på en gång :).
För ovanlighetens skull, en något "nyare" variant på Lennarts Giu, men "skitig" ändå :). |
Tåg mot Näsby park stannar till vid Lahäll.
http://i187.photobucket.com/albums/x...lle400/Lhl.jpg |
1 bifogad(e) fil(er)
never drink and drive
|
7 bifogad(e) fil(er)
Några bilder från Trångboda (Marcus modul), där man bl.a ställt upp ett gammalt "arbets"-tåg.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:24. |