![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Ny-levererade X380 i Hammarviken. Anledningen till att det inte har hänt så mycket med Stångholmsrutten är för att jag har hållit på och målat om.
Kommentera gärna! Jag är inte riktigt klar med målningen, detta är bara en första test. :) |
Fint målat! Men tågets front tycker jag är ful. Stackars förare har begränsad utsikt.
|
Citat:
|
Tack för det Totte! Fronten ska jag självklart också måla om. :)
Citat:
|
Citat:
|
Men den "genomgången" är ju i multat läge. När det bara körs ett set så ligger den närmare fronten. När du kopplar ihop två tågset i Editorn så ligger båda "genomgångarna" i omultat läge. Men när du startar spelet så reser de sig mot varandra sådär :) Iaf en snygg målning! :)
|
Fin målning, fult tåg!
|
|
DK2000??? Vad är det där för ett lok?????:drool:
|
Citat:
1: Altenburg - wildau finns på rail-sim.de 2: DSB MZ IV, finns på http://www.train-sim.org/user.php, inget eget ljud eller hytt, men ett fantastiskt lok ändå som man gärna använder. |
3 bifogad(e) fil(er)
Ett par bilder ifrån ingenstans speciellt. Mest bara för att få lite exponering av de snygga Rc-loken i väntan på eventuella personvagnar att haka på. En något geomarbetad bansträckning på min testbana. Måste ju komma underfund med vad som går och inte går att göra med RW.
Nåja, till bilderna: |
Trevligt att du är igång med bilder igen, ser mycket bra ut som vanligt.
|
Ruggit snyggt Mats :).
|
Mycket snyggt Mats H!
|
Väldigt fint byggt MatsH!
Men jag undrar varför finns inga ovaler till bryggorna? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42. |