Bakvänt Jlok
# 3717
Vackert Ekan Priksis vad jag tänkte, nu är det bara plogarna som fattas. |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Hej Lennart!
Är ditt lok utsläppt för nedladdning? Kan inte finna det någonstans. Hälsningar |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Det är inte spåret som lutar utan tåget. Det är en inställning i spelet du når genom Edit Session knappen. Klicka sedan Add och lägg till "Banking consists". Du kan ställa in hur mycket tåget skall luta om du öppnar "Banking Consists". Har du inte tillägget så finner du det nedtill. Hälsningar |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Vill man få tågen att luta så ska man inst. rulen "Banking consist", finns oxå på DLS. Arbetståget du undrar om finns på http://www.trainzmotion.cz/ under "Download/Hnaci". --------------------- Lennart:Perfekt :). EDIT: Benke var 1min snabbare :D. |
Snyggt lan . Precis så där kommer jag ihåg de mindre ångloken från Boden C när man var där, vilket var rätt ofta. Tack för den bilden |
1 bifogad(e) fil(er)
SJ Xoa7 gör uppehåll i ett som vanligt folktomt Marieholm i skåne, en regnig fredagseftermiddag 1964.
|
Wow en läcker en!
-------------------------------------------------------------------------- @Silverwolf, var ifrån fick du spåret? Kan man få en länk? Och, har den växlar o. sådant? |
3 bifogad(e) fil(er)
MYCKET fin bild Max :).
--------------------------- Någonting sånt här du tänkte, Lennart? Förfallet. Två gammla kalkvagnar får det föga smickrande sista uppdraget: Att fungera som sopcontainers innan det bär iväg till skrotning å sista vilan. |
Ekan, Det är så snyggt att jag börjar bli lite avis på dig.:rolleyes:
|
kalkvagnar
# 3731
Ekan du kan det där med nostalgiska återblickar, man får nästan känslan av tidens tand i landskapsbilden och dessutom en känsla av sin egen otillräcklighet både när det gäller tiden och sitt eget skapande av landskap men det inspirerar bra. |
Citat:
|
Kalkvagnar Ekan
Ekan, det är så snyggt så, har skickat dig nya vagnar idag så du får lättare att öppna luckorna (utan att behöva sikta med PrtScr-knappen), dessutom gjorde jag två nya laster, Kalk och Sopor.
Jag ser gärna att metalldelarna blir rostangripna och trälämmarna blir lite skitigare - men detta bestämmer du helt själv! Du gör ett kanonjobb!!! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:52. |