![]() |
Citat:
|
Ja tkr stolen blev najjsz :)
När man kör på riktigt me c20, kan man skriva in vad som helst på displayen? Och den oranga klockan skulle vara coola om du fick in ^^ |
Citat:
Vad betyder du med "oranga klockan", förstår inte, förlåt. SV |
Alltså, ja har åkt framme i en c20 en gång, har för mig att de fanns en digital klocka?
|
hmm. jag har ingen c20 bild med en digital klocka i hytten. Kanske i en olika hytt som jag inte har en bild??
|
Citat:
|
Klockan brukar lysa när hytten är avaktiverad, på vissa är den även vit.
|
jupp, en annan sak som skulle kunna komma i framtiden, tv skärmen som visar inifrån hytten när tåget står på en perrong (L)
|
Ok, skulle inte vara så svårt att göra. jag behöver bara en bild för att veta hur den ser ut!
|
Citat:
|
Tack, mycket bra. Många som jag redan har men det finns några i dem som du har länkt på som visar saker i en vinkel som jag inte hade. Tack, sparade dem ;).
Fanns det en klocka på dem där?? Jag kunde inte ser nån klocka i alla dessa bilder. Är jag blind? :o :D SV |
Citat:
|
på denna bild, när tåget är av, ser man klockan på data skärmen :)
http://hem.bredband.net/zakaria/t-bana/DSC00040.JPG |
Ja, jag vet att data ska visa en klocka. Men jag måste ser den för att kunna ha en ricktig på modellen. Det finns många olika typ av klocka ;)
|
Har gjort lite mer igen. Arbetat igen på stolen men också har modifierat hytten dörrs fönster. 5 timmar arbete igen på stolen (ingen bild just nu), och några minuter på fönstret.
www.svoyager.com/files/nyttfonster.jpg SV |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:27. |