Citat:
Du bygger precis så som jag önskar att jag kunde göra. :eek: Den här bilden är perfekt i mitt tycke. :) Lycka till med fortsättningen .... Mats |
[quote=alex;220928]Mycket fina bilder alla! :)
Här kommer en rad bilder från mig igen med bland annat dom fina G och O-vagnarna. [quote] Jätte snygga bilder allihopa!:tumme_upp: Alex: var har du hittat den fina grästexturen? |
2 bifogad(e) fil(er)
Har kommit underfund med att denna tråden är bra att gå igenom när man har fått en tvärnit i skapandet.
Man kommer in i ett stillestånd. Inget man försöker blir bra. Då går man i hit och finner ideer. Alexs bilder är suveräna. liksom Fredik1996 bilder. och övriga bilder. Det där med luftledning, det dröjer nog ett tag innan jag ger mig på det. Håller på att göra lite provbanor med det, går så där men framåt. 2 bilder. Den första. Grisar gillar att rota i jorden. Den andra bilden. Är en fråga också. Jag bockade för " show preformance stats" i Serveyor, och detta kom fram. Vad är det:confused: |
Snyggt baloo riktigt snyggt
|
Tack så mycket för era trevliga kommentarer! :)
Stina, spåren kan du ladda ned här http://trainzup.com/download/zd/vrail_2m_beton.rar Trainz bonden, grästexturerna finns att hämta på DLS och heter från TS09_01 upp till TS09_50. Jag tror att dom bara funkar i TS2009 men jag är inte säker. Även Baloo och Fredrik mycket fina bilder! :) |
Glömde dig också alex grymmt snyggt hur lyckas ni få det så snyggt. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
http://online.ts2009.com/mediaWiki/i...nce_Statistics Hälsningar |
Tackar benkegbg för länken.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder. Bidrar med 4 bilder på min bana;)
|
Snyggt...
Fina bilder... har du någon story om banan..?
|
tackar. Vet ej om jag har nån story om banan men jag har bara utgjort en väldigt liten del av banan. Eftersom jag har bara fyllt på med tror det är 43 baseboards (30-31 km) och jag har byggt räls på 6-9 av de. Gräs, träd och annat som du ser på bilderna täcker drygt 1-1,5 baseboard. Jag kanske skapar upp en ny tråd om min nya bana i landskapsdesign i trainz. Det var länge sen jag gjorde det.
|
6 bifogad(e) fil(er)
alex: Dina bilder, och ditt bygge, är en fröjd att vila ögonen på :).
-------------------- Baloo och Fredrik: Fina bilder från er oxå :). -------------------- En av Railcares T68'or brummar förbi. |
Mycket fint du Ekan! :tumme_upp: Som vanligt är det fint. :)
|
Tackar för ditt svar ekan och snyggt.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:29. |