Finnes få gode sider, men trainzup.com er der du finner lokomotivene og vognene.
|
Nya kattungen gillar också trainz
2 bifogad(e) fil(er)
det här är screenshots på sätt och vis eftersom att det är en liten bana på skärmen ifrån trainz
|
Katter är nyfikna...
Citat:
|
Måne..?
Jag kollade på föregående sida där Silverwolf visade en screenshot..och såg en måne ( om de nu var de)...
Är de någon som vet om de finns en måne till trainz när solen gått ner??:confused: :o .. vore ju ganska coolt om de gör de.. jag har aldrig sett de annars.. |
Också intresserad av månen...Каждый взимать плату луны,? Hver belaster deg månen,?..
Silwerwolf...
Vart laddar man ned månen? Каждый взимать плату луны,? Hver belaster deg månen,? |
8 bifogad(e) fil(er)
Ett malmtåg kämpar sej fram genom fjällsmassivet :).
|
Alltså jag bara suckar. Det är mycket snyggt. (Kunde inte hitta något bättre adjektiv).
Forsen är väl "bara" textur antar jag. Men den ser verkligen levande ut. Får man fråga vad den möjligen heter och kan hittas? Hälsningar |
Verkligen bra jobbat!
|
Jag vet precis hur Dm och Uno såg ut innan Ekan satte penseln på dom, och jag kan säga att det är ett förvandlingsnummer av kolossalformat som Ekan åstadkommit!
|
Ekan. Ja, vad skall man säga. :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme _upp:
|
Snyggt Ekan....
Snyggt Ekan...., du har fångat Norrland på bild.... !!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tusen tack allihopa, för trevliga kommentarer :).
----------------------- #3982 Mr. President :): Forsen finns på DLS, har kuidnr 106916:10393. Prova att sök på usernamn "gfisher", för han har gjort mer "vatten" oxå, t.ex floder, åar, vattenfall mm + massor av annat fint material. |
Är det en ren som står och dricker i forsen? Jag trodde dom bara sprang framför loket på spåret.
|
Malmtåg
# 3988
Nej de hamnar under loket och blir till renskav, en norrländsk delikatess. |
very nice!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:25. |