Två bilder utan kommentar eller handling.
.... Mats |
5 bifogad(e) fil(er)
Lite kladd, som är på G till Banbyggarna snart.
Några nya Rcn som SJ och Green Cargo och ett försök på Kermit, samt lite ommålade 40-talsvagnar. Gula postvagnen är lite snedd, då jag har provat att klistra in ett foto på Christians Textur och inte lyckats att få till bilden helt rak. |
BENGAN du är helt otrolig på att måla saker :eek: :tumupp: :tumupp:
Riktigt fina! F.ö Snyggt MatsH :tumupp: |
Citat:
|
Citat:
Hoppas att dom dyker upp hos banbyggarna snart. |
Jag behöver hjälp?? Hur tar ni bilder i Trainz och sen lyckas ni att lägga in de!
Jag tar mina bilder med "Print Screen" men det blir inga JPG-Bilder... Kan någon förklara hur jag ska göra!!??:confused: Edit: MatsH... Hur får du sån bra garafik?? |
Citat:
Mats lägger antagligen på skärpa i Photoshop eller annat redigeringsprogram så bilden blir så.. |
Så sant så Tobias! :)
Jag lägger på en liten aning skärpa på mina bilder eftersom alla screenshots tenderar att bli något suddiga. mvh .... Mats Och så ett par bilder förstås. ;) Snälltåget mot huvudstaden passerar över åkrarna i en svunnen tid. |
Citat:
|
Ok... Kan någon visa mig hur ja kan ladda ner det programmet lr!!
|
Citat:
|
|
Carlstad Jernvegar
3 bifogad(e) fil(er)
Hej och god fortsättning!
Jag har hållit på att bygga på en förlängning av BHJ i elektrisk version. Är nu uppe i en bana som går runt och är 31,7 km lång. Den är inte helt färdig ännu, men till säg 90 procent. Det som återstår är finliret kring själva "huvudstaden" Carlstad och områdena däromkring Gemla och Gemla Fabriker. Här är några bilder på banan. Bild 1 är från Bergaryd. Bild 2 är Hedebo med belysning. Bild 3 är Hedebo på dagen. Själva banan BHJ är inte förändrad i sig, mest lagt till lite mer hus och och vägar. |
5 bifogad(e) fil(er)
Så några bilder på nya stationer till BHJ-banans förlängning:
Bild 1 Mickenäs Bild 2 Infarten mot Carlstad Central som är huvudorten. Bild 3 FLygbild över Carlstad. Som synes finns mycket att göra Bild 4 Kreppe Bild 5 Naturområde strax innan Byxmåla |
1 bifogad(e) fil(er)
....coh slutligen Byxmåla. Är det okay att lägga ut den här även om jag använt mig av BHJ?
Hälsningar |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:37. |