![]() |
Citat:
|
Idag fick jag en datorkrachs, så nu dröjer det nog länge innan jag kan hålla på med simulatorerna... :mad::vetej:
|
Ja, jag har också datakrasch och firman jag har anlitat är expeptionellt långsamma av sig. De har haft burken i nästan två veckor och har säkert inte ens börjat än!:mad: Och så började skolan idag igen, men nu när man har börjat på högstatiet är det i alla fall inte lika långt till skolan längre...
|
I förrgår stack jag tidigare från jobbet för att åka till en bilhandlare, jag hade just gjort färdigt AL6-lådan under motorvagnen och skulle ta en fika innan avfärd. Naturligtvis glömde jag kvar min verktygsvagn stående till hälften under motorvagnen.
Vad hände när motorvagnen sedan sänktes ned (han som sänkte kollade inte ordentligt)? Jo, min lilla vagn fick 27 ton över sig och ser numera ut som ett V. :o Egentligen var det rätt kul. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde morgonen därpå. :D |
Citat:
C20 Vs Pall = Vinst för C20. Om någon undrar hur en rak pall ser ut så ska jag se om jag kan hitta den. Tror den ligger i källaren...:vetej: |
Jag argumenterar för min åsikt, till förbannelse i sopvagen men det är sååå meningslöst efter som att det bara förekommer en typ av åsikt på sopvagnen och jag tillhör sannerligen inte dem som delar detta. Likt förbannat kan jag inte låta bli att stå upp för det :p
|
Har jobbiga problem med MSTS... :( :tumner:
|
....att det ska vara så jävla svårt att hitta en vettig bil!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mitsubishi Galant kombi 2,0 Volvo 855 GLT, ac oklart |
Citat:
|
Det gör ont att trilla från lastbilen ner på liften (ca 1,5 m) och ta emot med höften och armbågen. Så det så!
//Simon som just kommit hem efter fem timmar på akuten i Lund. |
Det var väl bra onödigt att ramla ner? Finns det inte fotsteg :o ;) Lät mindre trevligt med 5h på akuten, inget som gick sönder iaf.?
|
Citat:
Nej, bara inre blödningar, så det läker själv. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:26. |