4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Lägger in några bilder till då. |
Fina bilde Baloo gilar också amrkanska tåg häftiga Amrikanarna sydamrikanerna och kanadensarna kör på sin egen still när det gäller tåg. :)
|
En fråga Ekan http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24972 Vart hittade du el ledningen som är med på bilden den ser ut som en svensk sådan. Lägger denna frågga på screen shoot tråden för då är det större chans att få svar på frågan. :)
|
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
(Org.loket finns på www.ocemy.com, åsså glömde jag att "mörklägga" på näst sista bilden, men det lyser både här å där när det är mörkt, har luckor på huven som "flaxar" otroligt verklighetstroget, mm, mm.) ----------------- Tjusigt Baloo :). ----------------- Rasmus: Minns inte riktigt, men jag ska kolla upp det åt dej :). |
Du börjar väl inte gå upp i vikt, Ekan? Du har börjat syssla med stora saker har jag märkt. Fula men kraftfulla, brukar jag kalla am. tåg, men föralldel, detaljarbetet är bara att beundra!
Eller du har väl inte börjat med styrketräning? |
Baloo du kunne ikke lage bildene litt mindre? Ikke alle har superrask bredbånd som dere i Sverige.
Ekan, det lokket minner meg ganske mye om ChME3, men dessverre har ikke Kina og Russland samme sporvidde. Men ja kinesere er en ny "stormakt" når det gjelder lokomotivbygging. Jeg er misunnellig. |
Citat:
|
Citat:
Men jag kan ju erkänna, att man även diggar jänkee-tåg (stora, bullriga, långa, med mååånga vagnar, mm), men hjärtat klappar ohotat mest för svenska tåg ändå. Sen rammlade det precis in ett nytt objekt i "verksta'n" (inte så svårt att gissa vilket, va? ;):)), så nu blir det blågult (nåja, nästan :D) för hela slanten igen :). |
Citat:
|
Citat:
|
Slik ser en regntungdag ut et sted i Huttaheitiovsk
http://i009.radikal.ru/1011/7b/43989cffed24.jpg |
Citat:
jag skulle se det som en ära om du klonar och lägger ut din snyggt målade vinter-grafitti-vagn på Download, den är "super"! Här har du fulla rättigheter! Kom igen! Jag tar hand om ev. "grafittidebatt"! Bra jobbat: |
mindre bilder
1 bifogad(e) fil(er)
silverwolf:
Jag såg det efter jag la in mina sista bilder. dom blev väldigt stora. Jag tror denna blir mer lagom.?? |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:53. |