Bra då har kalenderbitarna något att klaga över säger han som skrattade gott när Z4p 406 på ULJ med skruvmejselns hjälp gästspelade som 409.
|
Citat:
utan humor överlever vi aldrig som byggare! |
1 bifogad(e) fil(er)
Ännu en ommålning, troligen mitt mästerverk hittills. haha
|
Snygg målning på Rc6 säger jag
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ja, då Ekan slog mig fullständigt med sina texturer på Marcus T44 så gav jag upp T44an :ber: och återgick till mina RC ommålningar. :grin:
|
Jerka, vågar man fråga vart bilden är tagen? ;) Nej men, otroligt snyggt! Längtar verkligen tills du lägger upp mer repaints.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Finns det SSRT lok med SJ logga. med samma färg som Connex loket på bilden?
|
1 bifogad(e) fil(er)
vädrade det senaste loket :)
|
Bambistor,
nu är du uppe full Ekan-klass ser jag, det är bra att han får lite konkurrens så han inte slöar till! |
Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=2882 |
Citat:
|
7 bifogad(e) fil(er)
Nu finns det ju inte så många färgvarianter att välja på, när det gäller Rc-loket, bl.a är ju "rödingen" 1323 målad i SSRT's färger numer.
Däremot finns ett annat SSRT-lok, med den lite ovanliga loggan "Ofotbanen" (eller åtminstonne fanns), nämligen Rc3 1041, här med ett svensk-norskt passagerartåg :). |
Ekan, har du lust att låta dina ommålningar av IC-vagnarna färga av sig i RW2 också? Skulle vara grymt med lite svarta vagnar osv, och KMW har ju så mycket för sig :)
|
Citat:
Hittade Rc3 1040 med denna logga i fronten, när jag letade Z43:or för ett par dagar sedan. Den bilden spar vi, den har nog Ekan nytta utav, tänkte jag. Tydligen, så var jag för sent ute. Blir väl till att kopiera nollan och klistra över på ettan, så har du två varianter utav den. Vill du ha bilden överskickad, Ekan? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33. |