![]() |
Nu har jag en fråga: I verkligheten är ju den enda kopplingen mellan blå och övriga linjer vid Fridhemsplan. Men vill ni ha en vid T-Centralen också?
|
Citat:
Glöm inte Kymlinge! |
Citat:
http://www.ani3.dk/smiles04/smiles3/smi120.gif |
Citat:
Borde räcka vid Fridhemsplan, då man inte kommer hoppa mellan dessa vid vanlig trafik... |
Citat:
|
Citat:
Både bilder och spöktåget: Silverpilen. |
Nej, den enda kopplingen mellan blå och övriga linjerna ör vid Fridhemsplan. Och angående Kymlinge, det kan ju bli lite kul... Man kunde gjöra en spöktågsaktivitet!;) En fråga angående Kymlinge: Spåren finns ju, men stationen ligger ju inte på den vanliga linjen. Så är det växlar och sidospår in till stationen?
|
Nej, stationen ligger på vanliga linjen.. Kolla på Bombardiers länk! :)
|
Citat:
|
Ojdå, jag har också bara varit till Akalla en gång, och då måsta jag ha varit helt blind, för jag märkte inte Kymlinge alls!:grin:
|
Citat:
|
Jag hinner inte bygga så mycket på rutten just nu. Skolan slutar 14.30 och sen tar det ca 1 h att gå hem, och då brukar jag inte orka bygga. Och på helgerna är det ganska mycket annat som ska hinnas med. Men jag får se nästa vecka när det är sportlov, då kanske jag hinner bygga lite. Fast på onsdagen ska jag till Skottland, men lite hinner jag iaf. Blir kul att åka Flying Scotsman!:grin::grin:
|
Citat:
|
Jag har försökt att installera Tunnelbanerutten men den syns inte i MSTS när man väljer rutt. Dock ligger den i Ruttmappen, men inte i MSTS. Ska pröva en ominstallation av rutten. Sedan får vi se.
|
Du menar den gamla demoversionen? Då är det nog för att du måste göra en Path till aktiviteten i Activity Editor. Kolla också att du har laddat ner allt som behövs till rutten (står i tråden, är två filer) och kopierat allt från Trollhättanrutten.:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:08. |