![]() |
Citat:
|
Citat:
Det var rätt ensamt.. Inga snygga sköterskor att charma, och knappast någon i min målgrupp i väntrummet heller. Bättre var det när jag skadade foten för fem år sen. På BUS (Barn och ungdomssjukhus) där har de snygga sköterskor! :tumme_upp: |
Citat:
|
På dagens översynsmotorvagn 205 hade det satts upp nya fina bromsblock på förra eller förrförra tillsynen. Det var bara det att endast sju av åtta block hade satts upp... :mad: Blockhållaren på axel fyra vänster var rejält nedsliten så det blev bromscylinderbyte. Tack och lov så klarade sig hjulet bra.
|
Fick i dag olovlig frånvaro från svenska lektionen bara för att SV läraren var sur och jag glömde en grej.. jag var där i tid och jag hade med mig allt annat.. gick och pratade med rektorn och tack och lov så hade jag en bra förklaring så det verkar ju iaf ha löst sig, fast jag inser i efterhand att jag lär bli dödad av henne i morrn på svenskan...
|
Citat:
|
Citat:
|
Ingen allvarlig "pisshändelse", men tydligen så ska brandlarmet på jobbet provas imorgon... i fem timmar! Visst, det kan vara bra att få veta hur larmet låter, men i fem timmar... Mp3-spelaren får hänga med på hög volym.
Som om det inte vore nog så är det dessutom översyn på kjoltågsättet. :mad: 66 kjolluckor á 12 kilogram ska plockas ned innan översynen kan börja. |
[quote=Kristian;191690]Men tydligen så ska brandlarmet på jobbet provas imorgon... i fem timmar!
Segt... Men varför så länge? |
[quote=Antepante;191695]
Citat:
|
[quote=Antepante;191695]
Citat:
|
[quote=Olaf Lindström;191700]
Citat:
|
Piss!!!
Jaha då har man blivit hackad eller nått. Min hemsida www.jonatan.maxxflow.com är tom. Bara Tornado finns kvar, och det är troligtvis för att det blev nått strul vid uppladdningen, det går nämligen inte att ta bort den.
Kan inte få tag på maxxflow som är webmaster för sidan och be han återställa en backup, inte byta lösenord heller. Han är på nån resa eller nått och jag kan inte göra något av saken utan får fint sitta och vänta. Det skulle bli ett jävla jobb att lägga upp allt igen... Vettefan vad som har hänt... |
Fått punka på höger bakdäck igen, återigen är det ett vasst föremål som sitter fast i däcket. Denna gång en skruv, förra gången, dvs en månad sedan var det ett svarvspån. Nu blir det till att återigen lapp och plugga däcket. Undrar hur många gånger ett däck klarar lappningar?
|
Citat:
Otur! :tumner: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:16. |