Lokstallet heter "8-stall roundhouse" och finns på DLS. Den har kuid nr: 124060:28005:1 .
Här har du, liknar inte på pricken, men nästan: http://img220.imageshack.us/img220/4...ndhousefa7.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
trevliga bilder, vart fick du grävmaskinen på andra bilden ?
|
Citat:
|
vart har du hittat dom två gula arbetstågen som man ser på bild 3 (räknat uppifrån)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här hämtar man makadam till stammbanebygget i en grusgrop som ligger alldeles under inflygningsstråket till flygplatsen i närheten. MVH. Ekan |
du får sluta bygga så sjukt snyggt!
man blir ju bara avis och försöka bygga lika bra själv.. men då misslyckas man bara XP |
8 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Det kommer några till här i alla fall: Hittade en fin gammal motorvagn bland allt man har installerat + ett containertåg på "inlandsbanan". MVH. Ekan |
Jävligt snygg ekan :)
|
Tackar! nu har jag laddat ner arbetsloken. Den där sidan har jag varit inne på förut, den sidan är välldigt bra!
|
Felmeddelande
1 bifogad(e) fil(er)
Till Ekankal!
Efter att ha suttit och beundrat varenda bild från din bana så beslöt jag mig för att testa den. Men varje gång jag startar upp så kommer bifogad felmeddelande upp. Dessutom så saknas det vägar. Jag förstår att det måste fattas något för mig, men vet inte hur jag skall göra för att få dit det. Något tips? Hälsningar Benkegbg |
Tror att du saknar en produkt. Det är en sådann som krånglar i alla fall. kolla i CMP om något saknas.
|
Citat:
Jag har för mig att jag har sett dem på DLS??? //Mvh theSnuFFer |
Citat:
|
Citat:
EDIT: Har du laddat ner allt från Sv. Tåg 2004-05 ? Det behövs till banan. Kan kanske ha med någon lastplats att göra ex vis torvlast el dyligt. MVH. Ekan. |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En bild bara. MVH. Ekan.
|
J.. Sjukt snyggt, som alltid, Ekankal! Hade det funnit någon såndär gala för Trainz hade du i särklass fått "Bästa manlige ruttbyggare"...:D
|
2 bifogad(e) fil(er)
En må tacke (är väl jämtländska va?) Så här kan det gå om man är ute och tågmuppar och jagar Y1'or och inte håller ögonen på vägen. (Hoppas inte en viss person åker Skoda för då kommer väl tegelstenen susande :D ) MVH. Ekan
|
Citat:
Where I can find it? |
Jag snackar inte jämtska, så har ingen aning:D Jag talar svenska, till skillnad från en del här uppe!
Och nej, jag åker inte Skoda så det är ingen fara, Skoda går ju som du ser bara sönder. Jag åker Volvo jag, 855.;) Riktigt snyggt gjort, som vanligt! |
Citat:
|
Citat:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Bombardemanget fortsätter. Mera bruntåg. Da och F med timmer resp. persontåg på stambanan. MVH. Ekan. PS. Säj till om ni börjar lessna så får man väl hejda sej lite grann.
|
Snygga bilder Ekan:)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Tack Dennis :) . Får väl omväxla med lite stadsbilder på några spårvagnar. Samtidigt jag kan ju idiotförklara mej själv med frågan: Vilken sida kör spårvagnarna på ? Har faktiskt varit i G-borg men aldrig tänkt på det. MVH. Ekan
|
Dina bilder från din rutt och så är bättre:p
|
Jättefina stadsmiljöer. Mera sånt. Var finns t.ex. hyreshuset till höger om Shell-macken.
|
Citat:
Angående vilken sida spårvagnarna kör på, så är jag 99% säker på att det borde vara höger. Varför köra emot färdriktningen? Kan dock ha fel. |
Dennis....Bilderna är från en av städerna på min bana (en av dom få städerna som är någorlunda klar än).
KBM111....Tyvärr så kommer jag inte ihåg det, har så in i h*lvete mycket hus inst. och ingen ordning alls på vart jag har hittat dom. Daniel...Finns på http://www.trainzpedro.cz/ under downloads/Tramvaje. MVH. Ekan |
Citat:
|
Väldigt fint jobb du har gjort! I Göteborg är det högertrafik är jag 100% säker.
|
Göteborg vet jag inget om men i Norrköping så går spårvagnarna på höger sida.
|
Citat:
|
Okey. Tackar för beröm och svar. Verkar ju mest logiskt med höger sida men blev lite fundersam eftersom tågen kör vänstertrafik. MVH. Ekan
|
Du måste ha riktigt mycket fantasi ? :)
|
Citat:
Nere i Skåne så kommer alltid mötande tåg på höger sida.. Och är det dubbelspår åker jag alltid på höger sida , det är nog bara på X2000 jag har åkt på vänster sidan när det har varit dubbelspår :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:31. |