Tack! Hoppas du kommer att ladda upp den till oss, anvendar mycket RTS spår i mina banor! ;)
Keep up the good work Ekan! :tumme_upp: |
8 bifogad(e) fil(er)
Ska försöka ordna det så fort jag får tid.
Har en hel del olika marktexturer som jag ska försöka "få med" på samma gång :). ------------------- Tar väl en laddning bilder idag oxå, den här gången är det Bio-pendeln som forsar fram i dom "norrländska" landskapen :). |
"Bio-pendeln"! Vad kul, är det verkligen en biograf i varje container ?-)
|
Citat:
Råkade bara hitta några bilder av en slump på Biopendeln-containerna (dock inte samma som på bilden i länken ovan, tror att Stena var inblandad i ett hörn på "mina" containers), som det blev texturer av i slutänden :D:D. |
Citat:
|
ekankal Skulle: du kunna lägga upp en av dinna rutter de ser så snygga ut :)
|
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hehe, ibland blir det lite galet.
Hade precis börjat "skissa" på en texturegrope till Lennarts malmvagnar. Å då har han mage att lägga upp uppdaterade vagnar ;):D. Nåja, hade inte kommit speciellt långt på "skisserna" ändå, så man får väl börja om från början igen ;):D:D. |
Himelskt snyggt Ekan!!! Loken skulle kunna vara multipelkopplade Pb enkellok som väl var anfadern till D-loken? Ledsen för uppdateringarna men det var ju betor. Skall skicka de fyra texturerna i PSD-format till dig per omgående som plåster på såren! Tror inte det blir fler förändringar om jag nu inte får mappa om alla vagnar p.g.a. dina konstnärliga utsvävningar?
|
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Uppdateringen hade ju en tacksammare textur att kladda vidare på (tycker jag i.a.f :)). Så skissarnissarna (nytt öknamn på skitgubbarna :D:D) har tagit nya tag redan ;):). |
Fanatiskt vad du är duktig! :o
|
Det syns inte riktigt......
1 bifogad(e) fil(er)
....Men de lastbilssläp som syns är vad som synts
i detta forum de senaste dagarna under Download. Bäst gillar jag nog DHL med tanke på färgen..... |
4 bifogad(e) fil(er)
Tack henke327, leoj, m.fl. för trevliga kommentarer :).
-------------------------------- Lite Statoil :D. Peterson-draget godståg, med bl.a Statoil-vagnar, passerar macken som just får påfyllning till pumparna :):D. -------------------------------- Åsså lite "tjat": Verkar som forumet har sommnat in lite grann. Så kom igen "folket", och visa lite bilder ni oxå ;):D. Det börjar väl bli lite enformigt med mitt "bombardemang" ;). |
Vart hittade du kontaktlednins stolparna???:oskyldig:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:20. |