Citat:
|
stina: Tack :).
--------------- Lennart & stickanw: Hehe, å jag som trodde att det bara var jag som hade så dålig humor :D:D |
3 bifogad(e) fil(er)
Tiden har stått ganska still i det lilla sammhället, men djurlivet har förändrats en del, nu strövar det t.o.m åsnor utefter spåren :D:D.
Iore 121 & 122 med ett 64-vagnars fullastat malmtåg, m.a.o "några" tusen ton som är ute och rör på sej :) |
Jag hittar bara ett ord "MASSIVT"!
|
6 bifogad(e) fil(er)
Åsså mal vi på med ännu mer malmbana :).
Oc & Pa-lok ute på söndagskörning :D. |
Citat:
Jag yrkar på kulturbidrag åt dig.... ;-) |
# 4401
Ankan?? Annars håller jag med dig i vad du säger. Vi får väl bilda en Lan och Ekankult där man står på tå, sträcker händerna mot datorn och mässar. Litt Da, Litt Du vad släpper ni nu! Stickanw |
1 bifogad(e) fil(er)
Tjusiga gamla lok ekan.
I inlägg #4400, bild 2. Vad är det för textur du har vid vattnet? Har inte byggt så mycket själv sista tiden. mest hållt på med att få sessioner att fungera som jag vill. en bild kan man väl bidra med. Lite aktivitet på container terminalen. SD9:an lastar några dubbelvagnar. Trailertåget redo att ge sig iväg. I bakgrunden går CN tåg med Roadrail till Canada. |
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Björn! :)
Hade helt glömt bort att Marcus T44 släppts, upptäckte det först idag när jag letade godsvagnar i spelet :rolleyes: Finns bara två ord; Otroligt snyggt! Tog några bilder när jag testkörde: |
1 bifogad(e) fil(er)
Usch vad det känns som om man spammar nu... :p Men visas ju på tok för lite bilder tycker jag :(
Veckans enda spärrfärd äger rum, 2 och en halv timme tidiga, och är snart framme i Åka Styckebruk (ignorera den röda pluppen där, trodde dem var osynliga i Driver...). |
en till
1 bifogad(e) fil(er)
CSX på väg till kolgruvan för att lasta.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Trevliga bilder Jockes & baloo :).
---------------------- baloo: Texturen du undrade över, heter "A5" (kuidnr 1987:5 /author: red_shark). Tyvärr så vet jag inte vart jag har hittat den, mer än att det var på någon rysk sida. ---------------------- Några bilder på ett (ännsålänge) okänt Regina-tåg ;):D. |
Citat:
Mycket snyggt :D |
Vilken läcker kolgruvsbana, lyckades göra nått liknande jag men på tok för mycket stigning i bergen förstås.....
Har spelet på nerladdning just nu, får se om jag är igång på måndag igen, vart nått knas för min del sist tyvärr..... O den där traktorn, såg ut som Fru Bonde som var ute med den. :kora: Ne mer bilder, spamma på! Det ska iallafall jag göra då jag kommer igång igen. :noterat: |
Hej! Här kommer lite bilder från min rutt!:vinka:
Två helt nya pendeltåg rusar förbi varandra vid Råsjö Torv. http://data.fuskbugg.se/skalman02/tr...2-20-31-54.jpg Ett av Torv-banans äldre tåg. http://data.fuskbugg.se/skalman02/tr...2-20-57-67.jpg Här slås Torv-banan och huvud banan ihop. I bakgrunden kan man se Alvesta station med ett RE lok som ska iväg på nya äventyr. http://data.fuskbugg.se/skalman02/tr...2-21-50-26.jpg Ha det bra!:vinka: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:54. |