![]() |
Bob: Okej, Danke Schön für das.:)
|
Fick idag mitt ex av Berlin Subway. Men jag kan inte köra det. Glömde mitt MSTS i Nynäs :( . Min recension kommer senare.
|
Skulle köpa spelet på TML;-Studios men fick detta som svar, någon som kan översätta?
Tack på förhand! "Bitte beachten Sie, dass Bestellungen in unserem Shop erst wieder ab dem 25. September möglich sind. Bereits getätigte Bestellungen können noch bis zum 10. September bearbeitet werden, dann auch erst wieder ab dem 25. September. Wir danken Ihnen sehr für Ihr Verständnis. Ihre TML-Studios!" |
Obs beställningar är tillgängliga i våran shop/butik igen från den 25:e September. Beställningar som redan är transakterade/beställda kan fortfarande fungerar från 10:e september, de startar också från den 25 september. Vi tackar dig så mycket för överseendet. TML studios.
|
Citat:
Vet du eller någon annan om man kan få tag på spelet någon annanstans? |
Citat:
http://www.aerosoft.com/cgi-local/re...op.cgi?show280 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tack för hjälpen =) |
Citat:
|
Citat:
__________________________________________________ __ Någon som kanske har en film o dela med sig, hittade en här på denna diskutionen men den är borttagen från sidan =( Har sökt lite på nätet men hittar inget.. |
Har du fått spelet än André?:rolleyes:
|
Citat:
Jodå, fick det redan i onsdags faktiskt! =) Blev riktigt förvånad över en sådan snabb leverans.. Spelet är ju riktigt bra, fast har inte hunnit o sitta med det så där väldans länge.. men det var klart en höjdare! Ger 5 tåg av 5 möjliga =) |
|
Underbart!!!
Det här spelet är UNDERBART!!! sån j*vla bra nsla när man kör:)...
men ja har en fråga: Vet någon om man kan välja vilken sida som ska öppnas när man öppnar dörrarna? vore kul när man ¨står på en station, att kunna öppna på rätt sida och inte båda, så den ena är mot perrongen o den andra mitt ut i ingenstans:P |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:38. |