![]() |
Har jag fattat rätt att det är med en nyinstallerad TRS2006 som du har problem?
Har du TRS2004 installerad på samma maskin? Har du installerat TRS2006 SP1? (på rätt sätt) Vilket orange meddelande? |
Citat:
TRS2004 är installerad på samma maskin, men på disk C (Jag installerade -06 på disk F) Ett orange meddelande som lyder såhär: "Unable to download, the server appears to be full, please try again later". På Aurans forum (I denna tråd: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=4653 ) finns det tips som har hjälpt många. Dessvärre fungerar inte det för mig... |
Jag har även ett problem som jag postar här då!
Jag har haft problem med CMP sen januari... typ ett halvår sedan... Problemet är att det är helt omöjligt att ladda ner från cmp... Jag får alltid meddelandet att jag har laddat ner "100mb för idag" ... Det står ju för en dag ... inte för 6 månader... Jag har skickar e-post till Auran men de har inte svarar på min e-post... Ngn som har ett liknande problem lr vet hur man fixar detta? |
Dson: Min första gissning är att det är något fel med din registrering av TRS2006. Du ska uppdatera med CD key i din profil och i CMP settings/internet skall du ha ditt användarnamn och det password du använder till Auran forum.
Meddelandet "Unable to download, the server appears to be full, please try again later". kan vara lite missvisande, man får det även om man inte är påloggad "ordentligt" Affe: Även i ditt fall tror jag det är något fel med din registrering hos Auran Jag kan kolla lite på era profiler om jag får era användarnamn hos Auran. |
Citat:
Annars är mitt användarnamn "Dson" även på Auran. *Anledning: Fick en till skiva hemskickad av internetaffären jag köpte TRS hos, då den första skivan inte fungerade |
Dson. Skriv till www.auran.com/helpdesk och förklara hur du gjort och vilka CD keys du använt. Dom kan tala om vilken du ska använda och hjälpa till med att fixa din profil.
Hälsa gärna från mig Kenny/Rc1166 PS Räkna med att det kan ta lite tid innan dom hinner svara. Det är mycket jobb med TC för tillfället. DS |
Auran vet om att vissa användare har problem med nerladdningar från DLS,
Läs mer här http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=11575 |
Vad betyder detta? Att vi inte får nån hjälp eller vad för någe?
Mvh Johnny Nilsson |
Citat:
|
Då får jag tacka för svaret. Mvh Johnny Nilsson
|
Har samma problem med att ladda ner från DLS, att jag inte kan välja download page eller CMP, upptäckte det när jag skulle ladda ner spåren till pussgurkans tunnlar :(
Får hoppas att dom löser problemet! |
Ja verkligen. Mvh Johnny Nilsson
|
Nu kan jag ladda ner igen hoppas ni andra kan det med som har haft problem! :)
|
Nej, det kan jag inte ännu eftersom mitt problem var självförvållat så att säga. Mvh Johnny Nilsson
|
Dowload Station
Hej! Jag har Trainz 2006+SP1 installerat ja kör med Windows Vista.Jag kan inte ladda ner nåt från Dowload Station.Är det problem med att köra trainz 2006 i windows vista?
mvh gubben50 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:17. |