![]() |
[quote=Micke.L]Nu har jag fått trainz :D men hur gör man för att få in C20n i spelet? Jag har klickat på CDP-symbolen som finns i min mapp när nerladdningen är klar sen har det kommit upp ett program där valde jag "edit" och "commit" så stod det "commiting" men sen hittar jag inte tåget i spelet? Vart hittar man tågen när i spelet?[/QUOHar du fåt in c20 i Cdp?
|
"Har du fåt in c20 i Cdp?"
Ja.. Men i spelet hittar jag den inte ? Vart finns sånna, och kan man inte ta typ "explorer rute" så att man får välja rutt och tåg? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kan vara en orsak att det inte syns om det saknas något. Hälsar Bengt |
En fråga till: När jag ska ställa in en linje, tex 17, så finns det tre siffror i på "destinationspanelen". Ska man välja 170 eller 017?
|
Citat:
|
017, he he...:) Men varför finns det tre siffror när det inte finns så många linjer?
|
Citat:
Det står först linje och sen kod, vad menas med det? |
Backa till första sidan i den här tråden så hittar du nog det du söker:D
|
Citat:
Tumhjulet Kod är faktiskt fel utfört, det ska inte innehålla siffror utan bokstäver och normalt ska tumhjulet stå på blankt. Det används, tillsammans med vissa destinationkoder, för att styra extra texter på den undre raden på IDTS-skyltarna på stationerna. Under natttrafiken, när linje 17 vänder vid Skärmarbrink och linje 19 vid Gullmarsplan med linje 18 som enda genomgående linje, kan t.ex. södergående tåg på linje 18 få upp den rullande texten "Medtar även trafikanter till Högdalen och Skarpnäck" eller något i den stilen på IDTS-skyltarna. SVoyager är medveten om att hjulet är felaktigt men har inte prioriterat ändringen även om den är enkel. //Lars S |
Citat:
|
Citat:
Men det är i alla fall saker som detta som Kodtumhjulet är avsett för.. //Lars S |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:53. |