![]() |
Ealing Brodway
|
:grin: Snyggt! På skyltarna, går det att välja text där? För jag hittar bara skyltar med namntexter från orginalrutterna.
|
Citat:
Men när jag ska starta på min svenska rutt hoppas jag att nån 3D-byggare kan fixa "svenska" stationsskyltar som har svenska stationsnamn :D |
Hur lägger man till vatten i sina rutter? :)
|
Citat:
|
Är någon intresserad av rutten?
För annars tänkte jag lägga ner arbetet och enbart fokusera på min andra rutt... Men om det finns personer som vill köra min rutt så bygger jag klart den (blir dock inte så lång). Det ska ju vara minst ett par stycken som är intresserade... Anmäl ert intresse här.. |
Hei jeg er veldig intresert i din rute. Den ser veldig bra ut så langt. Jeg håper at den kommer ut.:ber: :tumupp:
|
Det var roligt :) Men det verkar som det är du och Ruben som är intresserade.. Jag bygger klart rutten iaf, den blir inte alls särskilt lång (tar kanske 20min mellan Appleford-Slough..
|
Citat:
|
Citat:
Svenska rutter är svåra att göra utan svenska objekt.. Det finns ett par, men när (om) det kommer svenska signaler m.m ska jag försöka med en svensk :) |
Citat:
|
En bild på en övergång precis innan Reading (stor station) Observera att stationen är i ryggen på fotografen ;)
A picture of a railway crossing just before Reading (major station) Note that the station is in the back of the photographer ;) http://i291.photobucket.com/albums/l...94/guuuuul.jpg |
Goda nyheter: Rutten är klar :) Den tar ca 26min att köra från Appleford-Slough med uppehåll på alla stationer samt om man följer STH. Observera att det kan ta 2-3min längre när man kör tillbaka till Appleford. Det tar även längre tid vid stopp vid röd signal samt möten. Detta väljer ni själva.
Jag ska försöka få in banan, men vet inte hur man gör (vad man behöver) för att packa rutten och sen lägga upp den på forumet.. Hjälp nån? :) Good news: The route is done :) It takes about 26min to drive from Appleford - Slough with stops at all stations, and if you follow the STH. Note that it may take 2-3min longer when running back to Appleford. I'll try to get the route, but do not know how to do (what you need) to pack the route and then upload it to the forum .. :vinka: |
Nu har jag packat rutten, men vet inte om det blev rätt? För i "package creator" så stod inte namnet på rutten utan bara massa siffror, så jag gissade mig fram lite... Så jag undrar om någon kan testa rutten? Bara för att se att det är rätt? Annars måste jag göra om det..
Säg till mig! |
Jag har också börjat på en pendeltågsrutt till KRS. Jag kan ännu inte visa bilder på rutten tyvärr för att datorn jag bygger på inte har Internet. Men bilder kommer när jag har fungerande Internet...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:52. |