![]() |
Citat:
Har ju svart/grå inredning i bilen. Stolsklädseln är svart liksom större delen av instrumenteringen. Lagom skönt på sommaren när solen gassar på så tonade rutor minskar iallafall värmeinstrålningen lite grann och ser snyggt ut :) |
Citat:
70 tals frälst medans andra kanske tycke att de ä världens fulaste bilar :) Men du få ju se den här tråden som va du vill.......... ;) MVH Roberth Johanson |
Citat:
Själv sitter man med Beige halvskinn samt beige/brun inredning med grå paneler. Snyggt? Nej, inte alls.... |
Citat:
|
Vem har skrivit det? Hur vet du det?
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ja tycker att man borde "tänka till" som kör omkring i bensintörstiga bilar, man måste tänka på växthuseffekten:rolleyes: Själv så har jag haft en massa bilar, men de va innan klimatfrågan kom på tapeten..... Min finaste bil ja har ägt va min gamla fina MB 250s-1966 års modell...i nästan mint-skick Jag körde bara max 50 mil om året med den. Den är dock i himmelen nu:oskyldig: tyvärr blev den stulen och skrotades. Gärningsmannen blev dock gripen av polisen OK Jag är bara en sur-gubbe, som egentligen aldrig skulle postat i tråden:vetej: Ja ger mej, förlåt :) |
Citat:
Men nu ska vi inte gå in på något annat..:p |
Citat:
Ja det är ok, jag äger en bränslesnål bil. En liten diesel. Men du, det var en jävla fin Merca du ägde. Synd på dess öde bara :/ |
Citat:
Måste inhandla ett par feta 17/18 tummare samt sänkningssats. Ett måste på sommarn för en BMW ju! :) |
Citat:
|
|
Så ska det se ut Stoffe! :tumme_upp:
|
Citat:
|
:(
Citat:
Men dom måste nog satsa mer på EL-Bilar:rolleyes: Men ja ska nog inte skriva mer i den här tråden, för ja hör inte hemma här längre.....ja är bara en sur gubbe, som önskar sin ungdom tillbaka.....:godnatt: numera får man vara glad om man kan få en "rollator"....!!! hehehehe Föresten, så fyller jag 60 bast om tre veckor, den 6/4, inget kul :( att bli gammal :visslar: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:36. |