![]() |
Ja, det har varit fredag...;) Har du något från simulatorn?:)
|
Kul att du fick köra! Har också kört än gång, med en lokförare, till hjälp förståss. Men då fick jag provköra X60. :) Fick bromsa in tåget vid Rotebro. :grin:
|
Dag 8 & 9 - Torsdag, Fredag
Dessa två dagar gjorde jag samma saker så jag slår ihop inlägget. Jag var nere på "vaktmästeriet" på Bombardier i Sthlm där jag fick arbeta lite mer fysiskt. Vi satte upp whiteboard i ett rum och bytte ut en bordsskiva. Sen körde vi vagnar med möbler till helt nya kontorsrum på ett nytt plan i huset. Det var rätt roligt att få arbeta lite (har ju inte gjort det så mkt). Sen i går fick jag testa simulatorn i kanske tio minuter, den var helt ok men det är roligare med KRS osv. Nu är praon över och det känns tråkigt. Men jag har fått göra massor av roliga saker och fått göra så olika saker. Sammanfattning Tisdag v16: Testa vägövergångar i Uppsala Onsdag v16: Fick en genomgång i signalsystem m.m Torsdag v16: Besök på verkstaden i Västerås Fredag v16: Testa signaler i Göteborg Måndag v17: Vara med under en inspektion av en mätare på spåret Tisdag v17: Vara i verkstaden i Västerås samt köra ett fullt x2 tågsätt Onsdag v17: Vara i Västerås samt köra en x2 drivenhet upp till 80km/h Torsdag v17: Jobba i vaktmästeriet Fredag v17: Jobba i vaktmästeriet samt köra simulator. Hoppas dagboken har varit intressant och om ni vill se bilder från något speciellt ställe, skriv det här och så ska jag se om jag har nån bild därifrån. Over and out! RÄTTELSE: Namnet "Kent" är fel, han hette Jens och den andre hette Johan! |
|
Går inte att spela upp filmen. :vetej:
|
Funkade för mig..
|
Konstigt... Funkar för mig också... Testa igen :)
|
Funkade för mig också. Hoppas att jag kan få testa att köra lite på min prao oxå. Man får väl drömma!;)
|
Har nog att göra med Flash player, har inte det installerat. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:17. |