![]() |
Om du gör som det står här kommer det att fungera.http://www.e-buzz.se/forum/showpost....5&postcount=23 Läs igenom gamla svar som du har fått i den här tråden så kommer du säkert att lyckas. Du har väl också lagt in New Roads som är för de som kör i tågsimulatorn. Om inte, se länk i tidigare svar.
|
Förstår inte med 2:an i trollhättan mappen på sidan 1 i tråden och kmj förstår du.
|
Vad menar du med nedzippade thn-rutten. det är första gången jag kommer så här långt faktiskt
|
Hej!
Har du läst mitt inlägg http://www.e-buzz.se/forum/showpost....0&postcount=15 Dessutom måste du packa upp ( extrahera) Trollhattan_Light (mapp med blixtlås på) till skrivbordet och sen flyttar du Trollhattan_Light till mappen ROUTES. |
mappen är redan extraherad för att det står komprimera. hajar inte med blixtlås. kan förklara hur du menar.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Mappen med blixtlås på ser du bilden.
Exraherad mapp har ingen blixtlås. Nästa bild är att du högerklickar på mapp med blixtlås så får du display och ser " Extrahera alla..." |
Citat:
Klart och du kan köra rutten! |
Jag hajar faktiskt nu vad jag ska göra men vad ska jag göra med fordon till trollhättan light mappen
|
Hej!
Thn_light-mappen ska du efter uppackning lägga i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\ROUTES om du inte har ändrat installationsplatsen. Tåg till Thn-mappen ska packas upp och öppnas. Alla tåg-mappar ska läggas i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\TRAINS\TRAINSET Consisterna (.con-filer) ska läggas i C:\Program\Microsoft Games\Train simulator\TRAINS\CONSISTS Hoppas att du lyckas :) EDIT: OBS! Packa aldrig upp filer direkt dit de ska! Det kan hända väldigt skumma saker :visslar: |
Okej jag ska försöka. ska jag extrahera mappen också
|
Ja, alla mappar som är zippade (komprimerade) ska extraheras. Dock då ska du extrahera de till t.ex. Skrivbordet först!
|
Jag extraherade trollhättan light mappen men den fanns inte med i listan men en som förvånade mig iallafall. tack för hjälpen med trains consist och sånt för nu har jag linx och littl rc6 i msts:tumme_upp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Bra att det fungerade med tågen iaf :tumme_upp:
Gör så här med rutten (Se bilder) 1) Hämta filen. 2) Packa upp den till t.ex. Skrivbordet. 3) Flytta den uppackade mappen till ROUTES. Hoppas att det fungerar nu :) |
är det nått mer jag ska göra.
|
Ne, jag håller med om att det blev lite konstigt :visslar:
Kan du förklara EXAKT hur du gör? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:17. |