![]() |
Citat:
Av någon anledning så saknar jag textur på skuggan under vagnen. Vet inte om det är hos mig felet ligger eller om något saknas i själva vagnen. mvh .... Mats |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ny beta-fil nedan som ska åtgärda skuggproblemet! |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Dom gör sig bra mot en cementfabrik tycker jag. :) Har inte hunnit testa så mycket än. Återkommer om jag stöter på något. mvh .... Mats |
Citat:
mvh .... Mats |
Citat:
|
Tjusiga bilder, Mats, på en tjusig vagn.
Mycke' bättre kan det nog inte bli :). |
1 bifogad(e) fil(er)
Tröttnar han aldrig på cement? ;) Nix, mer cement på gång!
|
Behövs mycket cement för att bygga en hel värld! Ser bra ut :)
|
Mycket snygg vagn! Tackar och tar emot....
|
Citat:
Cementa har sett till, att området är inhägnat nuför tiden. Tyvärr inga vagnar utanför, denna gång heller, alla inne på området. |
Citat:
|
Risk att frågan blir extremt nördig men iaf kan man via skript på något sätt ta reda på hur många vagnar det är i ett tågset och vilken position en speciell vagn har? Skulle vilja använda detta för att sätta på en slutsignalskärm på sista vagnen per automatik.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
"Varning! Avlufta cisternen före domluckans öppnande. Hantera locket med varsamhet." Jag kan maila dig originalet om du vill (2,64MB 3888x2592). Har även "Dödsfara-skylten" vid stegen, de andra vagnsbeteckningarna och lite andra detaljer från vagnen om det är av intresse? //TheSnuFFer |
Fantastiskt! Stort stort tack Snuffer :ber: Naturligtvis är jag intresserad av de andra bilderna och denna i högre upplösning så vore riktigt snällt om du kunde mejla dom till mig fredrik.haglund@gmail.com så ska det skapas lite texturer :) Tack igen!
Citat:
|
Mawkish - Du har 5 nya mail i din inbox... ;)
Sen kan väl vi på Trainz-sidan bara hoppas på att det finns någon vänlig själ som kan konvertera Uc:n när den släpps skarp (eller tala om hur man gör). //theSnuFFer |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:41. |