![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Bifogar en bild på problemet. Det funkar inte att köra Rebuild. Hjälp tack. Hoppas verkligen att det går att lösa.
|
Hej!
Sök den senaste world-fil "w-xxx+xxx~w.bk och kolla med ordinarie filen om det är olika stora. Kopiera bk-filen och döp om till samma namn till ordinare. Hoppas du får tillbaka. |
Fick du tillbaka hel rutt?
|
Nej, tyvärr. Jag kopierade och ändrade den senaste som du sa men samma sak. :( Och filerna var lika stora.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Har undertiden fixat Brommadepån. Hoppas den duger. Har använt SFM till att skala-om en befintlig modell. :)
|
Citat:
|
Fin hall du har gjort!
|
Tack!
Citat:
|
Citat:
|
Jag känner igen felet och råkat ut många gånger vi Oslo-området. När det blev problem så visade vorldfilen 1 kb. Jag kopierade bk-filen som var 320kb och klistrade på skrivbordet och döpte om till orginal filnamn och klistrade in i World-mappen.
|
Gick inte det heller. Förstår bara inte hur det kan bli såhär helt plötsligt... :rolleyes:
|
Kan du komprimera world-mappen och lägga upp här, så kan jag kolla vad som är felet.
|
Tack för att du ägnar tid. :)
|
Citat:
|
Jag hittar inga skillnader, det är som ska vara så. Du får nog ta backup, tyvärr. Hoppas att du gjorde backup nyligen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:51. |